nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Competenties, wat zijn dat en wat doen we ermee?
|
Bie, D. de |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 161-166 |
artikel |
2 |
Competenties, wat zijn dat en wat doen we ermee?
|
de Bie, D. |
|
|
21 |
4 |
p. 161-166 |
artikel |
3 |
De effectiviteit van training in gespreksvaardigheden: zelfinstructie versus begeleide training
|
Schönrock-Adema, J. |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 146-153 |
artikel |
4 |
De effectiviteit van training in gespreksvaardigheden: zelfinstructie versus begeleide training
|
Schönrock-Adema, J. |
|
|
21 |
4 |
p. 146-153 |
artikel |
5 |
De Erasmus-arts 2007: filosofie, profiel en opbouw
|
Splinter, Th. A. W. |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 188-194 |
artikel |
6 |
De Erasmus-arts 2007: filosofie, profiel en opbouw
|
Splinter, Th. A. W. |
|
|
21 |
4 |
p. 188-194 |
artikel |
7 |
Differentiatie in het curriculum diergeneeskunde door middel van studiepaden
|
Beukelen, P. van |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 154-160 |
artikel |
8 |
Differentiatie in het curriculum diergeneeskunde door middel van studiepaden
|
van Beukelen, P. |
|
|
21 |
4 |
p. 154-160 |
artikel |
9 |
Medische docenten: tijd voor kwaliteit
|
Stuyt, P. M. J. |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 183-187 |
artikel |
10 |
Medische docenten: tijd voor kwaliteit
|
Stuyt, P. M. J. |
|
|
21 |
4 |
p. 183-187 |
artikel |
11 |
Meester en gezel: op zoek naar verbeteringen in de rol van de klinisch docent
|
Penders, G. B. S. |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 195-200 |
artikel |
12 |
Meester en gezel: op zoek naar verbeteringen in de rol van de klinisch docent
|
Penders, G. B. S. |
|
|
21 |
4 |
p. 195-200 |
artikel |
13 |
NVMO-congres 2001
|
Dolmans, Diana |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 143-145 |
artikel |
14 |
NVMO-congres 2001
|
Dolmans, Diana |
|
|
21 |
4 |
p. 143-145 |
artikel |
15 |
Parels en perspectieven
|
Zwierstra, R. P. |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 201-205 |
artikel |
16 |
Parels en perspectieven
|
Zwierstra, R. P. |
|
|
21 |
4 |
p. 201-205 |
artikel |
17 |
Peer assessment als complexe vaardigheid
|
Sluijsmans, D. |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 167-172 |
artikel |
18 |
Peer assessment als complexe vaardigheid
|
Sluijsmans, D. |
|
|
21 |
4 |
p. 167-172 |
artikel |
19 |
Professioneel leren: wat is het en hoe bevorderen we het?
|
Bolhuis, S. |
|
2002 |
21 |
4 |
p. 173-182 |
artikel |
20 |
Professioneel leren: wat is het en hoe bevorderen we het?
|
Bolhuis, S. |
|
|
21 |
4 |
p. 173-182 |
artikel |