nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Geautomatiseerde loting voor de co-assistentschappen in Groningen
|
Huizenga, J. R. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 257-261 |
artikel |
2 |
Geautomatiseerde loting voor de co-assistentschappen in Groningen
|
Huizenga, J. R. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 43 |
artikel |
3 |
Geautomatiseerde loting voor de co-assistentschappen in Groningen
|
Huizenga, J. R. |
|
|
20 |
6 |
p. 257-261 |
artikel |
4 |
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
|
Grave, W.S. de |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 269-272 |
artikel |
5 |
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
|
, |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 45 |
artikel |
6 |
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
|
de Grave, W.S. |
|
|
20 |
6 |
p. 269-272 |
artikel |
7 |
Het co-assistentschap sociale geneeskunde aan het VU medisch centrum in relatie tot het Raamplan 1994
|
Soethout, M. B. M. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 248-256 |
artikel |
8 |
Het co-assistentschap sociale geneeskunde aan het VU medisch centrum in relatie tot het Raamplan 1994
|
Soethout, M. B. M. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 42 |
artikel |
9 |
Het co-assistentschap sociale geneeskunde aan het VU medisch centrum in relatie tot het Raamplan 1994
|
Soethout, M. B. M. |
|
|
20 |
6 |
p. 248-256 |
artikel |
10 |
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
|
Ruijven, A. G. H. van |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 262-268 |
artikel |
11 |
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
|
Ruijven, A. G. H. van |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 44 |
artikel |
12 |
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
|
van Ruijven, A. G. H. |
|
|
20 |
6 |
p. 262-268 |
artikel |
13 |
Leidt (bij)scholing van docenten tot beter onderwijs?
|
Wouda, J. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 241-247 |
artikel |
14 |
Leidt (bij)scholing van docenten tot beter onderwijs?
|
Wouda, J. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 41 |
artikel |
15 |
Leidt (bij)scholing van docenten tot beter onderwijs?
|
Wouda, J. |
|
|
20 |
6 |
p. 241-247 |
artikel |
16 |
Portfoliosystematiek in de huisartsopleiding
|
Carlier, I. V. E. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 232-240 |
artikel |
17 |
Portfoliosystematiek in de huisartsopleiding
|
Carlier, I. V. E. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 40 |
artikel |
18 |
Portfoliosystematiek in de huisartsopleiding
|
Carlier, I. V. E. |
|
|
20 |
6 |
p. 232-240 |
artikel |
19 |
Referaten
|
Roberts, LW |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 273-275 |
artikel |
20 |
Referaten
|
, |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 46 |
artikel |
21 |
Referaten
|
Roberts, LW |
|
|
20 |
6 |
p. 273-275 |
artikel |
22 |
Van cafébespreking tot peer review
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 231 |
artikel |
23 |
Van cafébespreking tot peer review
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2001 |
20 |
6 |
p. 39 |
artikel |
24 |
Van cafébespreking tot peer review
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
20 |
6 |
p. 231 |
artikel |