nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Artsopleiding en numerus fixus
|
Cate, Olle ten |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 1 |
artikel |
2 |
Artsopleiding en numerus fixus
|
Cate, Olle ten |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 1 |
artikel |
3 |
Artsopleiding en numerus fixus
|
Cate, Olle ten |
|
|
20 |
1 |
p. 1 |
artikel |
4 |
Beheersing van medisch-technische vaardigheden door huisartsen-in-opleiding en huisartsopleiders
|
Jansen, J. J. M. |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 25-31 |
artikel |
5 |
Beheersing van medisch-technische vaardigheden door huisartsen-in-opleiding en huisartsopleiders
|
Jansen, J. J. M. |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 5 |
artikel |
6 |
Beheersing van medisch-technische vaardigheden door huisartsen-in-opleiding en huisartsopleiders
|
Jansen, J. J. M. |
|
|
20 |
1 |
p. 25-31 |
artikel |
7 |
Bepaling van de referentiewaarde bij screenende kennistoetsendoor het NHG met de methode van Angoff
|
Burg, J. ter |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 17-24 |
artikel |
8 |
Bepaling van de referentiewaarde bij screenende kennistoetsendoor het NHG met de methode van Angoff
|
Burg, J. ter |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 4 |
artikel |
9 |
Bepaling van de referentiewaarde bij screenende kennistoetsendoor het NHG met de methode van Angoff
|
Burg, J. ter |
|
|
20 |
1 |
p. 17-24 |
artikel |
10 |
Echte patiënten in het vaardigheidsonderwijs neurologie: eerste ervaringen
|
Hellemondt, G. D. M. van |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 32-36 |
artikel |
11 |
Echte patiënten in het vaardigheidsonderwijs neurologie: eerste ervaringen
|
Hellemondt, G. D. M. van |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 6 |
artikel |
12 |
Echte patiënten in het vaardigheidsonderwijs neurologie: eerste ervaringen
|
van Hellemondt, G. D. M. |
|
|
20 |
1 |
p. 32-36 |
artikel |
13 |
Leiden korte-casustoetsen tot andere denkprocessen dan feitenkennisvragen
|
Verheggen, M. M. |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 8-16 |
artikel |
14 |
Leiden korte-casustoetsen tot andere denkprocessen dan feitenkennisvragen
|
Verheggen, M. M. |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 3 |
artikel |
15 |
Leiden korte-casustoetsen tot andere denkprocessen dan feitenkennisvragen
|
Verheggen, M. M. |
|
|
20 |
1 |
p. 8-16 |
artikel |
16 |
L. Hagenaars, J. Bos, Ch. Kuiper, redactie. Fysionair.
|
Hagenaars, L. |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 42-44 |
artikel |
17 |
L. Hagenaars, J. Bos, Ch. Kuiper, redactie. Fysionair.
|
, |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 7 |
artikel |
18 |
L. Hagenaars, J. Bos, Ch. Kuiper, redactie. Fysionair.
|
Hagenaars, L. |
|
|
20 |
1 |
p. 42-44 |
artikel |
19 |
Ottawa in Africa, een impressie Kaapstad 1-3 maart 2000
|
Zwierstra, R. P. |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 37-39 |
artikel |
20 |
Ottawa in Africa, een impressie Kaapstad 1-3 maart 2000
|
Zwierstra, R. P. |
|
|
20 |
1 |
p. 37-39 |
artikel |
21 |
SMO-cursus ‘Co-assistentschappen: onderwijs in de linische fase’
|
Hoekstra, J. H. |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 40-41 |
artikel |
22 |
SMO-cursus ‘Co-assistentschappen: onderwijs in de linische fase’
|
Hoekstra, J. H. |
|
|
20 |
1 |
p. 40-41 |
artikel |
23 |
Wat gebeurt er met resultaten van onderzoek van onderwijs in de onderwijspraktijk?
|
Hylkema, N. |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 2-7 |
artikel |
24 |
Wat gebeurt er met resultaten van onderzoek van onderwijs in de onderwijspraktijk?
|
Hylkema, N. |
|
2001 |
20 |
1 |
p. 2 |
artikel |
25 |
Wat gebeurt er met resultaten van onderzoek van onderwijs in de onderwijspraktijk?
|
Hylkema, N. |
|
|
20 |
1 |
p. 2-7 |
artikel |