nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Aanvullende kanttekeningen bij het profiel van de arts. Observaties aan het begin van de 21ste eeuw
|
Klazinga, N. S. |
|
2006 |
|
6 |
p. 291-295 |
artikel |
2 |
Academische vorming in het medisch curriculum: noodzaak of luxe?
|
Vusse, Ger J. van der |
|
2011 |
|
6 |
p. 315-323 |
artikel |
3 |
Achtergronden bij de Richtlijn gebruik portfolio in de vervolgopleiding
|
|
|
2010 |
|
6 |
p. 154-159 |
artikel |
4 |
Aios vaardig aan het roer
|
Baane, J. A. |
|
2008 |
|
6 |
p. 296-303 |
artikel |
5 |
Attitude versus professioneel gedrag
|
Spaendonck, K. P. M. van |
|
2006 |
|
6 |
p. 285-290 |
artikel |
6 |
Begeleide intervisie in de opleiding tot medisch specialist: persoonlijke ervaringen
|
Hoornenborg, E. |
|
|
|
6 |
p. 323-327 |
artikel |
7 |
Beoordeling tijdens de co-assistentschappen; verslag van een discussie door co-assistenten
|
Dijk, N. van |
|
2002 |
|
6 |
p. 267-273 |
artikel |
8 |
Beoordeling tijdens de co-assistentschappen; verslag van een discussie door co-assistenten
|
van Dijk, N. |
|
|
|
6 |
p. 267-273 |
artikel |
9 |
Boekbespreking
|
Dalen, Jan van |
|
2008 |
|
6 |
p. 292-293 |
artikel |
10 |
Boekbespreking
|
Diemers, Agnes |
|
2008 |
|
6 |
p. 290-291 |
artikel |
11 |
Boekbespreking
|
Dalen, Jan van |
|
2011 |
|
6 |
p. 345-346 |
artikel |
12 |
Boekbespreking
|
van Weel-Baumgarten, Evelyn |
|
|
|
6 |
p. 358-359 |
artikel |
13 |
Boekbespreking
|
Mooi, W.J. |
|
|
|
6 |
p. 360-361 |
artikel |
14 |
Boekbespreking
|
Heres, Marion |
|
|
|
6 |
p. 357 |
artikel |
15 |
Canon van medisch onderwijs
|
|
|
2006 |
|
6 |
p. 251-254 |
artikel |
16 |
Co-assistenten in de polikliniek Interne Geneeskunde
|
Jacobs, J. C. G. |
|
2005 |
|
6 |
p. 259-269 |
artikel |
17 |
Compassie, empathie en empathisch gedrag; belangrijke dimensies van het artsenvak
|
Remmen, Roy |
|
2003 |
|
6 |
p. 291-292 |
artikel |
18 |
Compassie, empathie en empathisch gedrag; belangrijke dimensies van het artsenvak
|
Remmen, Roy |
|
|
|
6 |
p. 291-292 |
artikel |
19 |
Competentiegericht astma-onderwijs aan huisartsenin-opleiding: door onderwijs ondersteunde kwaliteitszorg en de effecten op de klinische toestand van de begeleide patiënten
|
Duin, B. J. van |
|
2004 |
|
6 |
p. 281-290 |
artikel |
20 |
Competentiegericht astma-onderwijs aan huisartsenin-opleiding: door onderwijs ondersteunde kwaliteitszorg en de effecten op de klinische toestand van de begeleide patiënten
|
van Duin, B. J. |
|
|
|
6 |
p. 281-290 |
artikel |
21 |
Computerondersteund samenwerkend leren in het coschap Sociale Geneeskunde
|
Turk, R. F. M. |
|
2008 |
|
6 |
p. 269-279 |
artikel |
22 |
Congressen en symposia
|
, |
|
2008 |
|
6 |
p. 297-298 |
artikel |
23 |
Coschappen in het buitenland niet geschikt voor alle coassistenten
|
Bast, A. |
|
2008 |
|
6 |
p. 282-283 |
artikel |
24 |
Coschappen in het buitenland zouden voor elke coassistent verplicht moeten worden
|
Stilma, J. S. |
|
2008 |
|
6 |
p. 280-281 |
artikel |
25 |
Cursussen
|
, |
|
2008 |
|
6 |
p. 297 |
artikel |
26 |
Cursussen, congressen en symposia
|
, |
|
2008 |
|
6 |
p. 326-327 |
artikel |
27 |
Cursussen, congressen en symposia
|
, |
|
2007 |
|
6 |
p. 237 |
artikel |
28 |
Cursussen, congressen en symposia
|
, |
|
|
|
6 |
p. 366-367 |
artikel |
29 |
“Dan blijf ik gewoon stil”: ervaringen van allochtone studenten met interculturalisatie tijdens de opleiding Geneeskunde
|
Tjitra, J.J. |
|
2011 |
|
6 |
p. 292-301 |
artikel |
30 |
De humanities
|
Bonke, Benno |
|
2004 |
|
6 |
p. 257-259 |
artikel |
31 |
De humanities
|
Bonke, Benno |
|
|
|
6 |
p. 257-259 |
artikel |
32 |
De invloed van een korte stage op het beeld dat tweedejaars studenten geneeskunde hebben van het beroep van huisarts
|
Dijk, N. van |
|
2011 |
|
6 |
p. 324-333 |
artikel |
33 |
De kunstenaar en de dokter
|
Dequeker, Jan |
|
2007 |
|
6 |
p. 228-230 |
artikel |
34 |
De kwaliteit van beoordelingen door simulatiepatiënten in een Objective Structured Clinical Examination (OSCE): een analyse van interbeoordelaarsovereenstemming
|
Pelgrim, E. A. M. |
|
2008 |
|
6 |
p. 253-260 |
artikel |
35 |
De managementcompetenties van Nederlandse arts-assistenten*
|
Berkenbosch, Lizanne |
|
2011 |
|
6 |
p. 302-314 |
artikel |
36 |
De medische opleiding een continuüm!?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2000 |
|
6 |
p. 199 |
artikel |
37 |
De medische opleiding een continuüm!?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
|
6 |
p. 199 |
artikel |
38 |
De medische opleiding hoeft geen rekening te houden met de geloofsovertuiging en cultuuropvattingen van studenten*
|
Splinter, T.A.W. |
|
2006 |
|
6 |
p. 298-299 |
artikel |
39 |
De NVMO Han Moll Penning 2007 – Laudatio Prof. dr. Herman J.M. van Rossum
|
, |
|
2007 |
|
6 |
p. 203-204 |
artikel |
40 |
De overgang van theorie naar praktijk in het medisch curriculum
|
Prince, C. J. A. H. |
|
2000 |
|
6 |
p. 200-207 |
artikel |
41 |
De overgang van theorie naar praktijk in het medisch curriculum
|
Prince, C. J. A. H. |
|
|
|
6 |
p. 200-207 |
artikel |
42 |
De relatie tussen leerstijlen en deelname van studenten aan het vaardigheidsonderwijs
|
Nijenhuis, R. J. |
|
2003 |
|
6 |
p. 283-288 |
artikel |
43 |
De relatie tussen leerstijlen en deelname van studenten aan het vaardigheidsonderwijs
|
Nijenhuis, R. J. |
|
|
|
6 |
p. 283-288 |
artikel |
44 |
Differentiatie in de huisartsopleiding: evaluatie van een nieuwe module
|
Sagasser, M. H. |
|
2007 |
|
6 |
p. 215-220 |
artikel |
45 |
Docentprofessionalisering: de stand van zaken anno 2006
|
Zwierstra, R. P. |
|
2006 |
|
6 |
p. 279-284 |
artikel |
46 |
Docentprofessionalisering door docentcommunities: een toepassing bij tutoren
|
Lankveld, T.A.M. van |
|
2011 |
|
6 |
p. 264-271 |
artikel |
47 |
Docentprofessionalisering met behulp van een Elektronische Leeromgeving
|
Vries-Erich, I.M. de |
|
2011 |
|
6 |
p. 283-291 |
artikel |
48 |
Een goede medische opleiding houdt rekening met de geloofsovertuiging en cultuuropvattingen van studenten*
|
Herfs, P. G. P. |
|
2006 |
|
6 |
p. 296-297 |
artikel |
49 |
Effecten van een co-assistentschap bedrijfsgezondheidszorg
|
Nauta, A. P. |
|
2002 |
|
6 |
p. 279-285 |
artikel |
50 |
Effecten van een co-assistentschap bedrijfsgezondheidszorg
|
Nauta, A. P. |
|
|
|
6 |
p. 279-285 |
artikel |
51 |
Effect van onderwijs over knie-, enkel- en onderbeenproblemen bij eerstejaars huisartsen in opleiding (haio’s)
|
Baarveld, F. |
|
2005 |
|
6 |
p. 245-249 |
artikel |
52 |
Ervaringen met een Basiskwalificatie Onderwijs voor studenten (BKO-S)
|
Verbeek, T. |
|
2011 |
|
6 |
p. 272-282 |
artikel |
53 |
Evalueren van klinisch docenten
|
Pols, J. |
|
2000 |
|
6 |
p. 236 |
artikel |
54 |
Evalueren van klinisch docenten
|
Pols, J. |
|
|
|
6 |
p. 236 |
artikel |
55 |
Feedback ter bevordering van de professionele ontwikkeling van docenten
|
Dolmans, D. H. J. M. |
|
2006 |
|
6 |
p. 267-272 |
artikel |
56 |
Focus op talentvolle studenten geneeskunde: waar letten praktijkopleiders op?
|
Krings, Frank J. |
|
2011 |
|
6 |
p. 334-344 |
artikel |
57 |
Geautomatiseerde loting voor de co-assistentschappen in Groningen
|
Huizenga, J. R. |
|
2001 |
|
6 |
p. 257-261 |
artikel |
58 |
Geautomatiseerde loting voor de co-assistentschappen in Groningen
|
Huizenga, J. R. |
|
2001 |
|
6 |
p. 43 |
artikel |
59 |
Geautomatiseerde loting voor de co-assistentschappen in Groningen
|
Huizenga, J. R. |
|
|
|
6 |
p. 257-261 |
artikel |
60 |
Geneeskunde in de gedichten van Constantijn Huygens
|
Haeseker, B. |
|
|
|
6 |
p. 352-353 |
artikel |
61 |
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
|
Grave, W.S. de |
|
2001 |
|
6 |
p. 269-272 |
artikel |
62 |
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
|
, |
|
2001 |
|
6 |
p. 45 |
artikel |
63 |
Heb je wel gehoord van de heptajump? Twee studies naar cognitief conflict als bron van leren
|
de Grave, W.S. |
|
|
|
6 |
p. 269-272 |
artikel |
64 |
Helpt het rapport ‘De zorg van morgen’ ons uit de zorgen?
|
Stuyt, Paul |
|
2003 |
|
6 |
p. 255-257 |
artikel |
65 |
Helpt het rapport ‘De zorg van morgen’ ons uit de zorgen?
|
Stuyt, Paul |
|
|
|
6 |
p. 255-257 |
artikel |
66 |
Het co-assistentschap sociale geneeskunde aan het VU medisch centrum in relatie tot het Raamplan 1994
|
Soethout, M. B. M. |
|
2001 |
|
6 |
p. 248-256 |
artikel |
67 |
Het co-assistentschap sociale geneeskunde aan het VU medisch centrum in relatie tot het Raamplan 1994
|
Soethout, M. B. M. |
|
2001 |
|
6 |
p. 42 |
artikel |
68 |
Het co-assistentschap sociale geneeskunde aan het VU medisch centrum in relatie tot het Raamplan 1994
|
Soethout, M. B. M. |
|
|
|
6 |
p. 248-256 |
artikel |
69 |
Het gynaecologisch logboek voor arts-assistenten: kansen voor een portfolio?
|
Mahesh, S. |
|
2004 |
|
6 |
p. 274-280 |
artikel |
70 |
Het gynaecologisch logboek voor arts-assistenten: kansen voor een portfolio?
|
Mahesh, S. |
|
|
|
6 |
p. 274-280 |
artikel |
71 |
Het hoger gezondheidszorgonderwijs als voorbereiding op een multiculturele samenleving
|
Denekens, J. P. M. |
|
2000 |
|
6 |
p. 235-236 |
artikel |
72 |
Het hoger gezondheidszorgonderwijs als voorbereiding op een multiculturele samenleving
|
Denekens, J. P. M. |
|
|
|
6 |
p. 235-236 |
artikel |
73 |
“Het moet wel een simulatie blijven.” Een onderzoek naar echte klachten bij simulatiepatiënten
|
Bokken, L. |
|
2004 |
|
6 |
p. 266-273 |
artikel |
74 |
“Het moet wel een simulatie blijven.” Een onderzoek naar echte klachten bij simulatiepatiënten
|
Bokken, L. |
|
|
|
6 |
p. 266-273 |
artikel |
75 |
Het opleiden van eerstejaars studenten tot medisch specialist: alleen mogelijk bij voldoende wetenschappelijke expositie
|
Gans, R.O.B. |
|
2006 |
|
6 |
p. 261-266 |
artikel |
76 |
Het opleidingsfonds: een zegen!
|
Kroon, C. D. de |
|
2008 |
|
6 |
p. 310-312 |
artikel |
77 |
Het opleidingsfonds: verdeling van kwantiteit of kwaliteit?
|
Brackel, H. J. L. |
|
2008 |
|
6 |
p. 313-315 |
artikel |
78 |
Hoe kan medische kennis het beste beklijven?
|
Boshuizen, H. P. A. |
|
2006 |
|
6 |
p. 273-278 |
artikel |
79 |
Ingezonden: Arts-patiënt communicatie, begrijpen we elkaar?
|
Zijlstra, Sipke |
|
2011 |
|
6 |
p. 347 |
artikel |
80 |
In memoriam prof. dr. P. J. Kuijjer
|
Zwierstra, R.P. |
|
2002 |
|
6 |
p. 250-252 |
artikel |
81 |
In memoriam prof. dr. P. J. Kuijjer
|
Zwierstra, R.P. |
|
|
|
6 |
p. 250-252 |
artikel |
82 |
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
|
Ruijven, A. G. H. van |
|
2001 |
|
6 |
p. 262-268 |
artikel |
83 |
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
|
Ruijven, A. G. H. van |
|
2001 |
|
6 |
p. 44 |
artikel |
84 |
Instant Ageing: wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
|
van Ruijven, A. G. H. |
|
|
|
6 |
p. 262-268 |
artikel |
85 |
Internationalisering
|
Kaufman, Arthur |
|
2004 |
|
6 |
p. 290-293 |
artikel |
86 |
Internationalisering
|
Kaufman, Arthur |
|
|
|
6 |
p. 290-293 |
artikel |
87 |
Intervisie en selectie
|
Terpstra, Onno |
|
|
|
6 |
p. 321-322 |
artikel |
88 |
In-training assessment in a work-based postgraduate medical education context
|
Scheele, Fedde |
|
2004 |
|
6 |
p. 294-295 |
artikel |
89 |
In-training assessment in a work-based postgraduate medical education context
|
Scheele, Fedde |
|
|
|
6 |
p. 294-295 |
artikel |
90 |
In VIVO anderhalf jaar onderweg!
|
Kroon, C. D. de |
|
2008 |
|
6 |
p. 304-309 |
artikel |
91 |
Junior Scientific Masterclass. Groningse professionele kweekvijver om studenten tot artsonderzoeker op te leiden
|
Hooiveld, M. H. W. |
|
2007 |
|
6 |
p. 221-227 |
artikel |
92 |
Kennis, inzicht en toepassing: welke typen toetsvragen passen hierbij?
|
Visser, D.Y. |
|
|
|
6 |
p. 337-346 |
artikel |
93 |
Klinische opleiding in de academie en de periferie
|
Denekens, Joke |
|
2003 |
|
6 |
p. 293 |
artikel |
94 |
Klinische opleiding in de academie en de periferie
|
Denekens, Joke |
|
|
|
6 |
p. 293 |
artikel |
95 |
Leidt (bij)scholing van docenten tot beter onderwijs?
|
Wouda, J. |
|
2001 |
|
6 |
p. 241-247 |
artikel |
96 |
Leidt (bij)scholing van docenten tot beter onderwijs?
|
Wouda, J. |
|
2001 |
|
6 |
p. 41 |
artikel |
97 |
Leidt (bij)scholing van docenten tot beter onderwijs?
|
Wouda, J. |
|
|
|
6 |
p. 241-247 |
artikel |
98 |
Lesbrieven voor de fysiotherapeut
|
Bemmel, Rob van |
|
2003 |
|
6 |
p. 289-290 |
artikel |
99 |
Lesbrieven voor de fysiotherapeut
|
van Bemmel, Rob |
|
|
|
6 |
p. 289-290 |
artikel |
100 |
Mededelingen
|
, |
|
2008 |
|
6 |
p. 325 |
artikel |
101 |
Mededelingen
|
, |
|
2007 |
|
6 |
p. 235-236 |
artikel |
102 |
Mededelingen
|
|
|
2011 |
|
6 |
p. 350-353 |
artikel |
103 |
Mededelingen
|
, |
|
|
|
6 |
p. 364-365 |
artikel |
104 |
Mooie mensen en middeleeuwse dokters
|
’t Land, Karine van |
|
2008 |
|
6 |
p. 284-285 |
artikel |
105 |
Naar een systeem van docentbeoordeling
|
Wolfhagen, H. A. P. |
|
2000 |
|
6 |
p. 213-217 |
artikel |
106 |
Naar een systeem van docentbeoordeling
|
Wolfhagen, H. A. P. |
|
|
|
6 |
p. 213-217 |
artikel |
107 |
Onderwijsvernieuwing als beleidsinstrument. Over de modernisering van de medische vervolgopleidingen.
|
Bont, A. de |
|
2008 |
|
6 |
p. 316-322 |
artikel |
108 |
Ontwikkelen en implementeren van een competentiegericht curriculum: van schrijftafel naar praktijk
|
Meininger, A. K. |
|
2007 |
|
6 |
p. 210-214 |
artikel |
109 |
Overzicht werkgroepen van de NVMO
|
, |
|
2008 |
|
6 |
p. 296 |
artikel |
110 |
Portfolio om de basisarts-in-opleiding te begeleiden
|
Overeem, K. |
|
2003 |
|
6 |
p. 268-276 |
artikel |
111 |
Portfolio om de basisarts-in-opleiding te begeleiden
|
Overeem, K. |
|
|
|
6 |
p. 268-276 |
artikel |
112 |
Portfoliosystematiek in de huisartsopleiding
|
Carlier, I. V. E. |
|
2001 |
|
6 |
p. 232-240 |
artikel |
113 |
Portfoliosystematiek in de huisartsopleiding
|
Carlier, I. V. E. |
|
2001 |
|
6 |
p. 40 |
artikel |
114 |
Portfoliosystematiek in de huisartsopleiding
|
Carlier, I. V. E. |
|
|
|
6 |
p. 232-240 |
artikel |
115 |
Problem-based learning as a preparation for professional practice
|
|
|
2006 |
|
6 |
p. 300-301 |
artikel |
116 |
Proefschrift
|
, |
|
|
|
6 |
p. 354-356 |
artikel |
117 |
Prof. dr. Jaap Metz met emeritaat; een loopbaan verbonden met de Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs
|
Bulte, J. A. |
|
2004 |
|
6 |
p. 260-265 |
artikel |
118 |
Prof. dr. Jaap Metz met emeritaat; een loopbaan verbonden met de Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs
|
Bulte, J. A. |
|
|
|
6 |
p. 260-265 |
artikel |
119 |
Professionalisering van opleiders: leren opleiden met en van elkaar
|
Fluit, C. R. M. G. |
|
2008 |
|
6 |
p. 288-295 |
artikel |
120 |
Reactie op Redactioneel 2007: 26(4):155-157
|
, |
|
2007 |
|
6 |
p. 231-232 |
artikel |
121 |
Redactioneel
|
Stuyt, P. M. J. |
|
2007 |
|
6 |
p. 201-202 |
artikel |
122 |
Referaten
|
Roberts, LW |
|
2001 |
|
6 |
p. 273-275 |
artikel |
123 |
Referaten
|
Locher, G |
|
2002 |
|
6 |
p. 286-288 |
artikel |
124 |
Referaten
|
, |
|
2001 |
|
6 |
p. 46 |
artikel |
125 |
Referaten
|
Locher, G |
|
|
|
6 |
p. 286-288 |
artikel |
126 |
Referaten
|
Roberts, LW |
|
|
|
6 |
p. 273-275 |
artikel |
127 |
Richtlijnen voor het onderwijs in de medische vervolgopleidingen: waarom en hoe?
|
ten Cate, h. J. |
|
2008 |
|
6 |
p. 272-278 |
artikel |
128 |
Richtlijn gebruik portfolio in de vervolgopleiding
|
Busari, J.O. |
|
2010 |
|
6 |
p. 145-153 |
artikel |
129 |
Seksespecifieke aspecten in de huisartsopleiding: een onderwijsprogramma
|
Steendam, J. C. |
|
2002 |
|
6 |
p. 274-278 |
artikel |
130 |
Seksespecifieke aspecten in de huisartsopleiding: een onderwijsprogramma
|
Steendam, J. C. |
|
|
|
6 |
p. 274-278 |
artikel |
131 |
Selectie op een combinatie van cognitieve en noncognitieve eigenschappen. Keuzes en ervaringen in de onderzoeksmaster Arts-Klinisch Onderzoeker (A-KO) te Maastricht
|
Guyaux, J. |
|
|
|
6 |
p. 328-336 |
artikel |
132 |
Selectie voor de aanvang van de studie geneeskunde in Nederland en Vlaanderen
|
Remmen, Roy |
|
2002 |
|
6 |
p. 247-249 |
artikel |
133 |
Selectie voor de aanvang van de studie geneeskunde in Nederland en Vlaanderen
|
Remmen, Roy |
|
|
|
6 |
p. 247-249 |
artikel |
134 |
Stafleden die dienst hebben dienen in het ziekenhuis aanwezig te zijn om de aios te superviseren
|
Visser, G.H.A. |
|
|
|
6 |
p. 350-351 |
artikel |
135 |
Stafleden die dienst hebben kunnen de aios van (eigen) huis uit prima superviseren
|
Scheele, F. |
|
|
|
6 |
p. 347-349 |
artikel |
136 |
Stress bij eerstejaars geneeskundestudenten in Groningen
|
Hornstra, A. H. |
|
2003 |
|
6 |
p. 277-282 |
artikel |
137 |
Stress bij eerstejaars geneeskundestudenten in Groningen
|
Hornstra, A. H. |
|
|
|
6 |
p. 277-282 |
artikel |
138 |
Studenten die als docenten optreden? Over onderwijsstages en peer teaching in het medisch opleidingscontinuüm
|
Cate, J. ten |
|
2006 |
|
6 |
p. 255-260 |
artikel |
139 |
Studiemateriaal Discipline interne geneeskunde
|
Santen-Hoeufft, H. M. S. van |
|
2000 |
|
6 |
p. 231-234 |
artikel |
140 |
Studiemateriaal Discipline interne geneeskunde
|
van Santen-Hoeufft, H. M. S. |
|
|
|
6 |
p. 231-234 |
artikel |
141 |
Studieresultaten van toegelatenen binnen en buiten de loting
|
Cate, Th. J. ten |
|
2002 |
|
6 |
p. 253-258 |
artikel |
142 |
Studieresultaten van toegelatenen binnen en buiten de loting
|
ten Cate, Th. J. |
|
|
|
6 |
p. 253-258 |
artikel |
143 |
The clerkship as a learning environment
|
|
|
2005 |
|
6 |
p. 270-272 |
artikel |
144 |
The role of gender in medical specialty choice and general practice preferences
|
Maiorova, Tanja |
|
2008 |
|
6 |
p. 286-289 |
artikel |
145 |
Toetsing in context: een onderzoek naar de effecten van klinische context in een anatomietoets
|
Dijcks, R. |
|
2002 |
|
6 |
p. 259-266 |
artikel |
146 |
Toetsing in context: een onderzoek naar de effecten van klinische context in een anatomietoets
|
Dijcks, R. |
|
|
|
6 |
p. 259-266 |
artikel |
147 |
Toetsing in vivo bij ‘In VIVO’
|
Luijk, S. J. van |
|
2008 |
|
6 |
p. 279-287 |
artikel |
148 |
Traditionele versus virtuele microscopie bij het onderwijs in de histopathologie
|
Valkenburg, M. |
|
2008 |
|
6 |
p. 261-268 |
artikel |
149 |
Uitbraak van portfoliose?
|
Cohen-Schotanus, Janke |
|
2005 |
|
6 |
p. 243-244 |
artikel |
150 |
Vaardigheidsonderwijs chirurgie met behulp van een multimediaprogramma gevolgd door ‘hands-on training’
|
Remmen, R. |
|
2000 |
|
6 |
p. 235 |
artikel |
151 |
Vaardigheidsonderwijs chirurgie met behulp van een multimediaprogramma gevolgd door ‘hands-on training’
|
Remmen, R. |
|
|
|
6 |
p. 235 |
artikel |
152 |
Vaart in de Innovatie van de Vervolgopleidingen (In VIVO): van terugkijken naar vooruitzien
|
Scheele, Fedde |
|
2008 |
|
6 |
p. 267-271 |
artikel |
153 |
Van cafébespreking tot peer review
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2001 |
|
6 |
p. 231 |
artikel |
154 |
Van cafébespreking tot peer review
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2001 |
|
6 |
p. 39 |
artikel |
155 |
Van cafébespreking tot peer review
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
|
6 |
p. 231 |
artikel |
156 |
Veranderen: een meervoudig perspectief
|
Caluwé, L. de |
|
2007 |
|
6 |
p. 205-209 |
artikel |
157 |
Vertrouwen, transparantie en de naakte waarheid
|
Boendermaker, Peter |
|
2008 |
|
6 |
p. 251-252 |
artikel |
158 |
Wat draagt het doen van diensten bij aan de opleiding tot internist?
|
Zijlstra, J. G. |
|
2003 |
|
6 |
p. 258-267 |
artikel |
159 |
Wat draagt het doen van diensten bij aan de opleiding tot internist?
|
Zijlstra, J. G. |
|
|
|
6 |
p. 258-267 |
artikel |
160 |
Wereldnieuws
|
, |
|
2007 |
|
6 |
p. 233-234 |
artikel |
161 |
Wereldnieuws
|
, |
|
2008 |
|
6 |
p. 323-324 |
artikel |
162 |
Wereldnieuws
|
, |
|
2008 |
|
6 |
p. 294-295 |
artikel |
163 |
Wereldnieuws
|
|
|
2011 |
|
6 |
p. 348-349 |
artikel |
164 |
Wereldnieuws
|
, |
|
|
|
6 |
p. 362-363 |
artikel |
165 |
Werken aan betere artsen vanuit een multiperspectief
|
Scheele, Fedde |
|
2011 |
|
6 |
p. 262-263 |
artikel |
166 |
Zelfregulatie door het stellen van leerdoelen in gespreksvaardigheidsonderwijs
|
Ridder, J. M. M. van de |
|
2005 |
|
6 |
p. 250-258 |
artikel |
167 |
Zeven jaar klinisch lijnonderwijs aan de Vrije Universiteit: de problemen, de docententraining en het onderwijsmateriaal
|
Bastiaans, J. F. |
|
2000 |
|
6 |
p. 218-224 |
artikel |
168 |
Zeven jaar klinisch lijnonderwijs aan de Vrije Universiteit: de problemen, de docententraining en het onderwijsmateriaal
|
Bastiaans, J. F. |
|
|
|
6 |
p. 218-224 |
artikel |