nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Aandacht voor de NVMO-cursussen 2003
|
|
|
2003 |
|
5 |
p. 219-221 |
artikel |
2 |
Aandacht voor de NVMO-cursussen 2003
|
, |
|
|
|
5 |
p. 219-221 |
artikel |
3 |
Arts, mits bescheiden en met inzicht in eigen niet-weten.
|
Werf, G. Th. van der |
|
2008 |
|
5 |
p. 234-235 |
artikel |
4 |
Arts, mits geslaagd voor de periodieke toets
|
Hoekstra, J. B. L. |
|
2008 |
|
5 |
p. 232-233 |
artikel |
5 |
Begeleide zelfstudie om communicatievaardigheden aan te leren
|
Beullens, J. |
|
2002 |
|
5 |
p. 214-221 |
artikel |
6 |
Begeleide zelfstudie om communicatievaardigheden aan te leren
|
Beullens, J. |
|
|
|
5 |
p. 214-221 |
artikel |
7 |
Beoordelaarsbetrouwbaarheid (niet) meten met behulp van Cohens kappa?
|
Pols, J. |
|
2003 |
|
5 |
p. 229-234 |
artikel |
8 |
Beoordelaarsbetrouwbaarheid (niet) meten met behulp van Cohens kappa?
|
Pols, J. |
|
|
|
5 |
p. 229-234 |
artikel |
9 |
Beoordeling en zelfbeoordeling van opleiders Sociale Geneeskunde (Maatschappij & Gezondheid)
|
Schipper, J. J. de |
|
2008 |
|
5 |
p. 223-231 |
artikel |
10 |
Beoordeling geschiktheid voor het medisch beroep: gericht op uitsorteren of op geschikt maken voor het beroep?
|
Hokwerda, O. |
|
2001 |
|
5 |
p. 205-213 |
artikel |
11 |
Beoordeling geschiktheid voor het medisch beroep: gericht op uitsorteren of op geschikt maken voor het beroep?
|
Hokwerda, O. |
|
2001 |
|
5 |
p. 36 |
artikel |
12 |
Beoordeling geschiktheid voor het medisch beroep: gericht op uitsorteren of op geschikt maken voor het beroep?
|
Hokwerda, O. |
|
|
|
5 |
p. 205-213 |
artikel |
13 |
Beoordeling van studentgedrag: de ervaringen van tutoren
|
Penninga, M. |
|
2005 |
|
5 |
p. 204-211 |
artikel |
14 |
Bespreking en beoordeling van professioneel gedrag aan de Faculteit Geneeskunde te Maastricht
|
Mook, W. N. K. A. van |
|
2007 |
|
5 |
p. 181-187 |
artikel |
15 |
Boekbespreking
|
Teunissen, P. W. |
|
2008 |
|
5 |
p. 243-244 |
artikel |
16 |
Congressen en symposia
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 266 |
artikel |
17 |
Congressen en symposia
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 249-250 |
artikel |
18 |
Cursussen
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 249 |
artikel |
19 |
Cursussen
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 265 |
artikel |
20 |
Cursussen, congressen en symposia
|
, |
|
2007 |
|
5 |
p. 199-200 |
artikel |
21 |
Cursussen, congressen en symposia
|
|
|
2011 |
|
5 |
p. 258-260 |
artikel |
22 |
Cursussen, congressen en symposia
|
|
|
2010 |
|
5 |
p. 318-320 |
artikel |
23 |
Cursussen, congressen en symposia
|
, |
|
|
|
5 |
p. 258-260 |
artikel |
24 |
De arts van de toekomst: de aanbevelingen van ‘De arts van straks’ nader toegelicht
|
Jong, B. Meyboom-de |
|
2003 |
|
5 |
p. 222-228 |
artikel |
25 |
De arts van de toekomst: de aanbevelingen van ‘De arts van straks’ nader toegelicht
|
Jong, B. Meyboom-de |
|
|
|
5 |
p. 222-228 |
artikel |
26 |
De effectiviteit van e-learning en de implementatie in het medisch onderwijs
|
Dankbaar, M. E. W. |
|
2008 |
|
5 |
p. 212-222 |
artikel |
27 |
De integratie van de factor sekse in het basiscurriculum geneeskunde van het UMC St Radboud
|
Mans, L. J. L. |
|
2003 |
|
5 |
p. 235-243 |
artikel |
28 |
De integratie van de factor sekse in het basiscurriculum geneeskunde van het UMC St Radboud
|
Mans, L. J. L. |
|
|
|
5 |
p. 235-243 |
artikel |
29 |
De introductie van competentiegerichte specialistenopleidingen in Nederland
|
Scheele, F. |
|
2008 |
|
5 |
p. 221-229 |
artikel |
30 |
De invloed van rolmodellen op de specialismekeuze van toekomstige artsen
|
Berg, J. van den |
|
2006 |
|
5 |
p. 227-234 |
artikel |
31 |
De kracht van samenwerking: ‘One Health’
|
Jaarsma, Debbie |
|
2010 |
|
5 |
p. 273-275 |
artikel |
32 |
De Medische Publieksacademie UMCG: medische kennis voor een breed publiek
|
Rosmalen, Judith G.M. |
|
2011 |
|
5 |
p. 246-249 |
artikel |
33 |
De Medische Publieksacademie UMCG: medische kennis voor een breed publiek
|
Rosmalen, Judith G.M. |
|
|
|
5 |
p. 246-249 |
artikel |
34 |
De NVMO in de jaren 2007-2012: beleidsvisie voor een volwassen vereniging
|
Cate, Olle ten |
|
2007 |
|
5 |
p. 165-168 |
artikel |
35 |
De NVMO is 35 geworden: een terugblik op haar adolescentie en moederschap
|
Bouman, Lennart |
|
2007 |
|
5 |
p. 163-164 |
artikel |
36 |
De patiëntveiligheid kan worden verhoogd met structurele training in laparoscopische chirurgie
|
Pierie, J. P. E. N. |
|
2008 |
|
5 |
p. 196-200 |
artikel |
37 |
De student als observator en feedbackgever voor docenten: een procesevaluatie
|
Stalmeijer, R. E. |
|
2008 |
|
5 |
p. 247-256 |
artikel |
38 |
De vernieuwde co-assistentschappen in Nijmegen: de eerste ervaringen
|
Postma, C. T. |
|
2001 |
|
5 |
p. 220-230 |
artikel |
39 |
De vernieuwde co-assistentschappen in Nijmegen: de eerste ervaringen
|
Postma, C. T. |
|
2001 |
|
5 |
p. 38 |
artikel |
40 |
De vernieuwde co-assistentschappen in Nijmegen: de eerste ervaringen
|
Postma, C. T. |
|
|
|
5 |
p. 220-230 |
artikel |
41 |
Docenten tekort en organisatorische stress
|
Remmen, Roy |
|
2004 |
|
5 |
p. 209-210 |
artikel |
42 |
Docenten tekort en organisatorische stress
|
Remmen, Roy |
|
|
|
5 |
p. 209-210 |
artikel |
43 |
Docentreductie in de tutorgroep: wat vinden de studenten ervan?
|
Penninga, M. |
|
2004 |
|
5 |
p. 211-219 |
artikel |
44 |
Docentreductie in de tutorgroep: wat vinden de studenten ervan?
|
Penninga, M. |
|
|
|
5 |
p. 211-219 |
artikel |
45 |
Draagt de huisartsopleiding voldoende bij aan de klinische competentie van aankomende huisartsen?
|
Kramer, A. W. M. |
|
2004 |
|
5 |
p. 231-239 |
artikel |
46 |
Draagt de huisartsopleiding voldoende bij aan de klinische competentie van aankomende huisartsen?
|
Kramer, A. W. M. |
|
|
|
5 |
p. 231-239 |
artikel |
47 |
Een agogische vaardigheidstoets voor huisartsenpraktijkopleiders: beschrijving van een nieuw toetsinstrument
|
Schol, S. |
|
2000 |
|
5 |
p. 179-186 |
artikel |
48 |
Een agogische vaardigheidstoets voor huisartsenpraktijkopleiders: beschrijving van een nieuw toetsinstrument
|
Schol, S. |
|
|
|
5 |
p. 179-186 |
artikel |
49 |
Een beter inzicht in de aard van het cueing-effect De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie onderzoek
|
Bruining, A. |
|
2001 |
|
5 |
p. 183 |
artikel |
50 |
Een beter inzicht in de aard van het cueing-effect De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie onderzoek
|
Bruining, A. |
|
2001 |
|
5 |
p. 32 |
artikel |
51 |
Een beter inzicht in de aard van het cueing-effect De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie onderzoek
|
Bruining, A. |
|
|
|
5 |
p. 183 |
artikel |
52 |
Een explorerend onderzoek naar het takenpakket van artsen in opleiding tot specialist
|
Pols, J. |
|
2005 |
|
5 |
p. 220-229 |
artikel |
53 |
Een onderwijskwalificatie voor studenten
|
Spermon, J. |
|
2006 |
|
5 |
p. 202-207 |
artikel |
54 |
Een raamplan voor docentcompetenties binnen het medisch opleidingscontinuüm
|
Molenaar, W. M. |
|
2008 |
|
5 |
p. 201-211 |
artikel |
55 |
Eerste ervaringen met een werkboek voor het co-assistentschap verloskunde en vrouwenziekten
|
Bais, A. G. |
|
2000 |
|
5 |
p. 187-190 |
artikel |
56 |
Eerste ervaringen met een werkboek voor het co-assistentschap verloskunde en vrouwenziekten
|
Bais, A. G. |
|
|
|
5 |
p. 187-190 |
artikel |
57 |
Ethische toetsing onderwijsonderzoek
|
|
|
2011 |
|
5 |
p. 256-257 |
artikel |
58 |
Ethische toetsing onderwijsonderzoek
|
, |
|
|
|
5 |
p. 256-257 |
artikel |
59 |
Evaluatie van het landelijk project Integratie van sekse in het medisch basiscurriculum
|
Verdonk, P. |
|
2007 |
|
5 |
p. 175-180 |
artikel |
60 |
Feedback tijdens coschappen: graag meer en beter!
|
Hirtum, Pauline V. van |
|
2011 |
|
5 |
p. 221-225 |
artikel |
61 |
Feedback tijdens coschappen: graag meer en beter!
|
van Hirtum, Pauline V. |
|
|
|
5 |
p. 221-225 |
artikel |
62 |
Forensische geneeskunde in het medisch onderwijs; een eerste opzet
|
Reijnders, U. J. L. |
|
2002 |
|
5 |
p. 222-227 |
artikel |
63 |
Forensische geneeskunde in het medisch onderwijs; een eerste opzet
|
Reijnders, U. J. L. |
|
|
|
5 |
p. 222-227 |
artikel |
64 |
Fysiotherapie, in Utrecht een wetenschap
|
Meeteren, N. L. U. van |
|
2004 |
|
5 |
p. 240-249 |
artikel |
65 |
Fysiotherapie, in Utrecht een wetenschap
|
van Meeteren, N. L. U. |
|
|
|
5 |
p. 240-249 |
artikel |
66 |
Gereduceerd tarief lidmaatschap IAMSE
|
|
|
2011 |
|
5 |
p. 257 |
artikel |
67 |
Gereduceerd tarief lidmaatschap IAMSE
|
, |
|
|
|
5 |
p. 257 |
artikel |
68 |
Gezond Onderwijs Congres 1999
|
|
|
2000 |
|
5 |
p. 159-162 |
artikel |
69 |
Gezond Onderwijs Congres 1999
|
|
|
|
|
5 |
p. 159-162 |
artikel |
70 |
Gérard van Rijnberk (1875-1953): de eerste medischonderwijskundige in Nederland
|
Custers, E. J. F. M. |
|
2004 |
|
5 |
p. 220-230 |
artikel |
71 |
Gérard van Rijnberk (1875-1953): de eerste medischonderwijskundige in Nederland
|
Custers, E. J. F. M. |
|
|
|
5 |
p. 220-230 |
artikel |
72 |
Han Moll Penning 2012
|
|
|
2011 |
|
5 |
p. 256 |
artikel |
73 |
Han Moll Penning 2012
|
, |
|
|
|
5 |
p. 256 |
artikel |
74 |
Het begeleiden van studenten met tekortkomingen op het gebied van professioneel gedrag
|
Luijk, S. J. van |
|
2002 |
|
5 |
p. 228-235 |
artikel |
75 |
Het begeleiden van studenten met tekortkomingen op het gebied van professioneel gedrag
|
van Luijk, S. J. |
|
|
|
5 |
p. 228-235 |
artikel |
76 |
Het beoordelen van professioneel gedrag bij studenten en artsen
|
Luijk, S. J. van |
|
2000 |
|
5 |
p. 163-171 |
artikel |
77 |
Het beoordelen van professioneel gedrag bij studenten en artsen
|
van Luijk, S. J. |
|
|
|
5 |
p. 163-171 |
artikel |
78 |
Het eindstation en de reis
|
Boendermaker, Peter |
|
2008 |
|
5 |
p. 219-220 |
artikel |
79 |
Het toelatingsexamen ‘Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: voorspellende validiteit en reacties van de studenten
|
Lievens, F. |
|
2001 |
|
5 |
p. 186-195 |
artikel |
80 |
Het toelatingsexamen ‘Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: voorspellende validiteit en reacties van de studenten
|
Lievens, F. |
|
2001 |
|
5 |
p. 34 |
artikel |
81 |
Het toelatingsexamen ‘Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: voorspellende validiteit en reacties van de studenten
|
Lievens, F. |
|
|
|
5 |
p. 186-195 |
artikel |
82 |
Het volgen van een training gynaecologisch en/of andrologisch onderzoek: kenmerken van wel- en niet-deelnemende studenten
|
Kerkhofs, E. E. M. |
|
2000 |
|
5 |
p. 191-197 |
artikel |
83 |
Het volgen van een training gynaecologisch en/of andrologisch onderzoek: kenmerken van wel- en niet-deelnemende studenten
|
Kerkhofs, E. E. M. |
|
|
|
5 |
p. 191-197 |
artikel |
84 |
Hoe betrouwbaar en valide beoordelen studenten huisartsconsulten?
|
Pols, J. |
|
2002 |
|
5 |
p. 208-213 |
artikel |
85 |
Hoe betrouwbaar en valide beoordelen studenten huisartsconsulten?
|
Pols, J. |
|
|
|
5 |
p. 208-213 |
artikel |
86 |
Hoe kunnen we de academische geneeskunde in de toekomst vorm geven?
|
Molenaar, Ineke |
|
2005 |
|
5 |
p. 233-234 |
artikel |
87 |
Implementation of simulation for training minimally invasive surgery*
|
Schreuder, Henk W.R. |
|
2011 |
|
5 |
p. 206-220 |
artikel |
88 |
Implementation of simulation for training minimally invasive surgery*
|
Schreuder, Henk W.R. |
|
|
|
5 |
p. 206-220 |
artikel |
89 |
In de initiële opleiding dienen vooral Engelstalige leerboeken te worden gebruikt
|
van Sluijs, F.J. |
|
2010 |
|
5 |
p. 307-308 |
artikel |
90 |
In de initiële opleiding moet niet alleen gebruik worden gemaakt van Engelstalige leerboeken
|
Brouwer, T.F. |
|
2010 |
|
5 |
p. 309-310 |
artikel |
91 |
In het derde studiejaar kunnen nog geen volwaardige coassistentschappen beginnen
|
Peters, R. J. G. |
|
2007 |
|
5 |
p. 190-191 |
artikel |
92 |
Innovative use of simulated patients for educational purposes
|
Bokken, Lonneke |
|
2008 |
|
5 |
p. 240-242 |
artikel |
93 |
Interfacultair vergelijken van prestatieverschillen op de voortgangstoets: onderzoek naar relevantie en haalbaarheid van het werken met referentiegroepen
|
Raat, A. N. |
|
2005 |
|
5 |
p. 212-219 |
artikel |
94 |
In VIVO: onderwijskundige principes in de klinische praktijk!
|
Scheele, Fedde |
|
2006 |
|
5 |
p. 199-201 |
artikel |
95 |
Klinisch redeneren in het fysiotherapie onderwijs
|
Gerards-Last, Dorien |
|
2011 |
|
5 |
p. 226-236 |
artikel |
96 |
Klinisch redeneren in het fysiotherapie onderwijs
|
Gerards-Last, Dorien |
|
|
|
5 |
p. 226-236 |
artikel |
97 |
Kwalitatieve ranglijsten van medische opleidingen zijn onbruikbaar
|
Huisjes, H. J. |
|
2006 |
|
5 |
p. 237-238 |
artikel |
98 |
Kwalitatieve ranglijsten van medische opleidingen zijn zinvol
|
Vleuten, C. P. M. van der |
|
2006 |
|
5 |
p. 235-236 |
artikel |
99 |
Landelijke evaluatie van de driejarige huisartsopleiding: de ontwikkeling van de competentie van huisartsenin-opleiding
|
Tan, L. H. C. |
|
2000 |
|
5 |
p. 172-178 |
artikel |
100 |
Landelijke evaluatie van de driejarige huisartsopleiding: de ontwikkeling van de competentie van huisartsenin-opleiding
|
Tan, L. H. C. |
|
|
|
5 |
p. 172-178 |
artikel |
101 |
Learning from international internships
|
, |
|
2007 |
|
5 |
p. 194-195 |
artikel |
102 |
Leren leren – leren doceren: een cursus didactische professionalisering voor aios
|
Ottink, M. D. |
|
2008 |
|
5 |
p. 239-246 |
artikel |
103 |
Lieder ohne Worte
|
Kuks, Jan |
|
2007 |
|
5 |
p. 192-193 |
artikel |
104 |
Mededelingen
|
, |
|
2007 |
|
5 |
p. 198 |
artikel |
105 |
Mededelingen
|
|
|
2010 |
|
5 |
p. 316-317 |
artikel |
106 |
Medici en musici
|
Zegers, Richard H. C. |
|
2008 |
|
5 |
p. 257-258 |
artikel |
107 |
Meningen over het ideale co-assistentschap
|
Vink, G. R. |
|
2000 |
|
5 |
p. 208-212 |
artikel |
108 |
Meningen over het ideale co-assistentschap
|
Vink, G. R. |
|
|
|
5 |
p. 208-212 |
artikel |
109 |
Naadloze aansluiting
|
Remmen, Roy |
|
2003 |
|
5 |
p. 217-218 |
artikel |
110 |
Naadloze aansluiting
|
Remmen, Roy |
|
|
|
5 |
p. 217-218 |
artikel |
111 |
Nieuwe tijden, nieuwe dokters. Competentiegericht opleiden
|
Meininger, A. K. |
|
2007 |
|
5 |
p. 169-174 |
artikel |
112 |
NVMO-congres 2000
|
Jong, P. G. M. de |
|
2001 |
|
5 |
p. 181-182 |
artikel |
113 |
NVMO-congres 2000
|
, |
|
2001 |
|
5 |
p. 31 |
artikel |
114 |
NVMO-congres 2000
|
de Jong, P. G. M. |
|
|
|
5 |
p. 181-182 |
artikel |
115 |
NVMO-cursussen 2002
|
|
|
2002 |
|
5 |
p. 236-238 |
artikel |
116 |
Ontwikkelingen in de vervolgopleiding obstetrie en gynaecologie: het schakeljaar
|
Heineman, M. J. |
|
2006 |
|
5 |
p. 218-226 |
artikel |
117 |
Onze mensen in het buitenland
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 245-246 |
artikel |
118 |
Opleiding en wetenschappelijk onderzoek: een vruchtbare combinatie
|
Boekhorst, S.J.J. |
|
2010 |
|
5 |
p. 293-297 |
artikel |
119 |
Optimising new modes of assessment: in search of qualities and standards
|
Schuwirth, Lambert |
|
2004 |
|
5 |
p. 250-251 |
artikel |
120 |
Optimising new modes of assessment: in search of qualities and standards
|
Schuwirth, Lambert |
|
|
|
5 |
p. 250-251 |
artikel |
121 |
Overzicht werkgroepen van de NVMO
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 264 |
artikel |
122 |
Overzicht werkgroepen van de NVMO
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 248 |
artikel |
123 |
PodCasting in het biomedisch onderwijs
|
van Rijen, H. |
|
2010 |
|
5 |
p. 284-292 |
artikel |
124 |
Problem-based learning as a preparation for professional practice
|
|
|
2006 |
|
5 |
p. 239-241 |
artikel |
125 |
Proefschrift
|
|
|
2010 |
|
5 |
p. 311-313 |
artikel |
126 |
Proefschrift
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 259-261 |
artikel |
127 |
Proefschrift
|
|
|
2011 |
|
5 |
p. 250-252 |
artikel |
128 |
Proefschrift
|
, |
|
|
|
5 |
p. 250-252 |
artikel |
129 |
Professioneel gedrag: een (on)mogelijke opgave voor studenten/artsen? De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie beschrijvend
|
Aukes, L. C. |
|
2001 |
|
5 |
p. 184-185 |
artikel |
130 |
Professioneel gedrag: een (on)mogelijke opgave voor studenten/artsen? De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie beschrijvend
|
Aukes, L. C. |
|
2001 |
|
5 |
p. 33 |
artikel |
131 |
Professioneel gedrag: een (on)mogelijke opgave voor studenten/artsen? De winnende bijdrage aan GOC2000 in de categorie beschrijvend
|
Aukes, L. C. |
|
|
|
5 |
p. 184-185 |
artikel |
132 |
Redactioneel
|
Bonke, Benno |
|
2007 |
|
5 |
p. 161-162 |
artikel |
133 |
Redenen voor verzuim door studenten na vrij\willige inschrijving voor simulatiepatiëntencontacten
|
Sligte, K. te |
|
2001 |
|
5 |
p. 214-219 |
artikel |
134 |
Redenen voor verzuim door studenten na vrij\willige inschrijving voor simulatiepatiëntencontacten
|
Sligte, K. te |
|
2001 |
|
5 |
p. 37 |
artikel |
135 |
Redenen voor verzuim door studenten na vrij\willige inschrijving voor simulatiepatiëntencontacten
|
Sligte, K. te |
|
|
|
5 |
p. 214-219 |
artikel |
136 |
Referaten
|
|
|
2002 |
|
5 |
p. 240-244 |
artikel |
137 |
Referaten
|
, |
|
|
|
5 |
p. 240-244 |
artikel |
138 |
Reflectie over het onderwijs en het NVMO-congres 2004
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2005 |
|
5 |
p. 197-203 |
artikel |
139 |
Richtlijn korte praktijkbeoordeling
|
ten Cate, Th.J |
|
2010 |
|
5 |
p. 105-134 |
artikel |
140 |
Richtlijn OSATS
|
Hiemstra, E. |
|
2010 |
|
5 |
p. 135-141 |
artikel |
141 |
Schuurmans A. Farmacotherapeutische casuïstiek
|
Starmans-Kool, Mirian |
|
2002 |
|
5 |
p. 239 |
artikel |
142 |
Schuurmans A. Farmacotherapeutische casuïstiek
|
Starmans-Kool, Mirian |
|
|
|
5 |
p. 239 |
artikel |
143 |
Simulatiepatiënten of gestandaardiseerde patiënten? Voortschrijdend inzicht in overeenkomsten en verschillen
|
Weel-Baumgarten, E.M. van |
|
2011 |
|
5 |
p. 237-245 |
artikel |
144 |
Simulatiepatiënten of gestandaardiseerde patiënten? Voortschrijdend inzicht in overeenkomsten en verschillen
|
van Weel-Baumgarten, E.M. |
|
|
|
5 |
p. 237-245 |
artikel |
145 |
Slechtnieuwsgesprekken voeren: een lastige klus
|
Denekens, J. P. M. |
|
2003 |
|
5 |
p. 252-253 |
artikel |
146 |
Slechtnieuwsgesprekken voeren: een lastige klus
|
Denekens, J. P. M. |
|
|
|
5 |
p. 252-253 |
artikel |
147 |
Studieleiders coachen het zelfsturend leren: Nijmeegse ervaring
|
Bos, R. P. |
|
2006 |
|
5 |
p. 208-217 |
artikel |
148 |
Studiemateriaal discipline fysiologie
|
Ravesloot, R J |
|
2003 |
|
5 |
p. 244-251 |
artikel |
149 |
Studiemateriaal discipline fysiologie
|
Ravesloot, R J |
|
|
|
5 |
p. 244-251 |
artikel |
150 |
Ten geleide
|
Dalen, Jan van |
|
2005 |
|
5 |
p. 195-196 |
artikel |
151 |
Thoracale autopercussie
|
Boendermaker, Peter |
|
2011 |
|
5 |
p. 192-193 |
artikel |
152 |
Thoracale autopercussie
|
Boendermaker, Peter |
|
|
|
5 |
p. 192-193 |
artikel |
153 |
TMO beoordeeld: tijd voor verandering? Resultaten van het lezersonderzoek 2010
|
Borleffs, J.C.C. |
|
2010 |
|
5 |
p. 276-283 |
artikel |
154 |
Toepassing van het concept EPA als verbinding tussen professionele activiteiten en CanMEDS competentie-gebieden: pilotstudie Physician Assistant Urologie
|
Spenkelink-Schut, G. |
|
2008 |
|
5 |
p. 230-238 |
artikel |
155 |
Tweejaarlijkse NVMO-prijs Beste Onderwijsinnovatie
|
|
|
2011 |
|
5 |
p. 255-256 |
artikel |
156 |
Tweejaarlijkse NVMO-prijs Beste Onderwijsinnovatie
|
, |
|
|
|
5 |
p. 255-256 |
artikel |
157 |
Van het bestuur
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 247-248 |
artikel |
158 |
Van profeet tot patiënt: visies op kunstenaarschap in de negentiende eeuw
|
Kemperink, Mary |
|
2008 |
|
5 |
p. 236-239 |
artikel |
159 |
Van schoenendoos naar software systeem: hulp bij het kiezen van een digitaal portfolio
|
van der Helm, H.M.J. |
|
2010 |
|
5 |
p. 298-306 |
artikel |
160 |
Vertical integration in medical education: Studies on the required basic science knowledge and the concept of context
|
|
|
2005 |
|
5 |
p. 230-232 |
artikel |
161 |
Vier dwarsdoorsneden
|
Bonke, Benno |
|
2008 |
|
5 |
p. 193-195 |
artikel |
162 |
Visitatie
|
Scherpbier, Albert |
|
2002 |
|
5 |
p. 207 |
artikel |
163 |
Visitatie
|
Scherpbier, Albert |
|
|
|
5 |
p. 207 |
artikel |
164 |
Viva in vivo assessment (VIVA) Toetsing van het handelen van artsen en studenten door observatie in de klinische praktijk
|
Ram, P. |
|
2001 |
|
5 |
p. 196-204 |
artikel |
165 |
Viva in vivo assessment (VIVA) Toetsing van het handelen van artsen en studenten door observatie in de klinische praktijk
|
Ram, P. |
|
2001 |
|
5 |
p. 35 |
artikel |
166 |
Viva in vivo assessment (VIVA) Toetsing van het handelen van artsen en studenten door observatie in de klinische praktijk
|
Ram, P. |
|
|
|
5 |
p. 196-204 |
artikel |
167 |
Volwaardige coassistentschappen kunnen al in het derde studiejaar beginnen
|
ter Braak, E. W. M. T. ter |
|
2007 |
|
5 |
p. 188-189 |
artikel |
168 |
Wereldnieuws
|
, |
|
2008 |
|
5 |
p. 262-263 |
artikel |
169 |
Wereldnieuws
|
, |
|
2007 |
|
5 |
p. 196-197 |
artikel |
170 |
Wereldnieuws
|
|
|
2010 |
|
5 |
p. 314-315 |
artikel |
171 |
Wereldnieuws
|
|
|
2011 |
|
5 |
p. 253-254 |
artikel |
172 |
Wereldnieuws
|
, |
|
|
|
5 |
p. 253-254 |
artikel |
173 |
Zelfstandige training in consultvoering: studenten leren van de simulatiepatiënt en van elkaar
|
Aper, L. |
|
2011 |
|
5 |
p. 194-205 |
artikel |
174 |
Zelfstandige training in consultvoering: studenten leren van de simulatiepatiënt en van elkaar
|
Aper, L. |
|
|
|
5 |
p. 194-205 |
artikel |