nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Aansluiting van de studie geneeskunde op vervolgopleidingen: een interviewstudie onder arts-assistenten en opleiders van medische specialismen
|
Westerveld, H. E. |
|
2004 |
|
1 |
p. 15-22 |
artikel |
2 |
Aansluiting van de studie geneeskunde op vervolgopleidingen: een interviewstudie onder arts-assistenten en opleiders van medische specialismen
|
Westerveld, H. E. |
|
|
|
1 |
p. 15-22 |
artikel |
3 |
Acceptabiliteit als element voor de bruikbaarheid van toetsen: de elementen die voor studenten wegen
|
Harst, P. van der |
|
2005 |
|
1 |
p. 24-34 |
artikel |
4 |
Afscheid
|
Scherpbier, Albert |
|
2003 |
|
1 |
p. 1-2 |
artikel |
5 |
Afscheid
|
Scherpbier, Albert |
|
|
|
1 |
p. 1-2 |
artikel |
6 |
Analyse van prestaties van buitenlandse artsen tijdens het co-assistentschap huisartsgeneeskunde
|
Hell, E. A. van |
|
2006 |
|
1 |
p. 22-28 |
artikel |
7 |
A new curriculum based on four pillars
|
Ruyssers, Natacha |
|
2010 |
|
1 |
p. 96-98 |
artikel |
8 |
Artsopleiding en numerus fixus
|
Cate, Olle ten |
|
2001 |
|
1 |
p. 1 |
artikel |
9 |
Artsopleiding en numerus fixus
|
Cate, Olle ten |
|
2001 |
|
1 |
p. 1 |
artikel |
10 |
Artsopleiding en numerus fixus
|
Cate, Olle ten |
|
|
|
1 |
p. 1 |
artikel |
11 |
Arts zijn in Nederland. Hoe ziet de ideale arts eruit in de ogen van buitenlandse arts-studenten en wat denken zij over de Nederlandse gezondheidszorg?
|
Lagro-Janssen, A. L. M. |
|
2007 |
|
1 |
p. 8-13 |
artikel |
12 |
Assessment in nieuw onderwijs
|
Hoogenboom, Jacqueline |
|
2003 |
|
1 |
p. 40-41 |
artikel |
13 |
Assessment in nieuw onderwijs
|
Hoogenboom, Jacqueline |
|
|
|
1 |
p. 40-41 |
artikel |
14 |
A student’s perspective from the Medical University of Innsbruck
|
Neubauer, Ursula |
|
2010 |
|
1 |
p. 103-105 |
artikel |
15 |
Beelmateriaal gezocht
|
, |
|
2007 |
|
1 |
p. 45 |
artikel |
16 |
Begin
|
Borleffs, Jan |
|
2003 |
|
1 |
p. 3-4 |
artikel |
17 |
Begin
|
Borleffs, Jan |
|
|
|
1 |
p. 3-4 |
artikel |
18 |
Beheersing van medisch-technische vaardigheden door huisartsen-in-opleiding en huisartsopleiders
|
Jansen, J. J. M. |
|
2001 |
|
1 |
p. 25-31 |
artikel |
19 |
Beheersing van medisch-technische vaardigheden door huisartsen-in-opleiding en huisartsopleiders
|
Jansen, J. J. M. |
|
2001 |
|
1 |
p. 5 |
artikel |
20 |
Beheersing van medisch-technische vaardigheden door huisartsen-in-opleiding en huisartsopleiders
|
Jansen, J. J. M. |
|
|
|
1 |
p. 25-31 |
artikel |
21 |
Beoordelen van opleiders door arts-assistenten
|
Flikweert, E. R. |
|
2007 |
|
1 |
p. 2-7 |
artikel |
22 |
Bepaling van de referentiewaarde bij screenende kennistoetsendoor het NHG met de methode van Angoff
|
Burg, J. ter |
|
2001 |
|
1 |
p. 17-24 |
artikel |
23 |
Bepaling van de referentiewaarde bij screenende kennistoetsendoor het NHG met de methode van Angoff
|
Burg, J. ter |
|
2001 |
|
1 |
p. 4 |
artikel |
24 |
Bepaling van de referentiewaarde bij screenende kennistoetsendoor het NHG met de methode van Angoff
|
Burg, J. ter |
|
|
|
1 |
p. 17-24 |
artikel |
25 |
Boekbespreking
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 48-49 |
artikel |
26 |
Bologna in Medicine: the situation in Switzerland
|
Kündig, Patrizia |
|
2010 |
|
1 |
p. 106-108 |
artikel |
27 |
Communicatietraining in het nieuwe curriculum te Nijmegen: van vraagverheldering naar verkenning van het referentiekader
|
Weel-Baumgarten, E. M. van |
|
2000 |
|
1 |
p. 16-20 |
artikel |
28 |
Communicatietraining in het nieuwe curriculum te Nijmegen: van vraagverheldering naar verkenning van het referentiekader
|
van Weel-Baumgarten, E. M. |
|
|
|
1 |
p. 16-20 |
artikel |
29 |
Competentiegerichte selectie van toekomstige urologen: ervaringen uit de praktijk
|
Loo, R. P. J. M. van de |
|
2004 |
|
1 |
p. 30-39 |
artikel |
30 |
Competentiegerichte selectie van toekomstige urologen: ervaringen uit de praktijk
|
van de Loo, R. P. J. M. |
|
|
|
1 |
p. 30-39 |
artikel |
31 |
Congressen en symposia
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 58-59 |
artikel |
32 |
Courses, conferences and symposia
|
|
|
2010 |
|
1 |
p. 113-114 |
artikel |
33 |
Cursussen
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 58 |
artikel |
34 |
Cursussen, congressen en symposia
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 61-62 |
artikel |
35 |
De algemene competenties van de medisch specialist in de toekomst
|
Bleker, O. P. |
|
2004 |
|
1 |
p. 4-14 |
artikel |
36 |
De algemene competenties van de medisch specialist in de toekomst
|
Bleker, O. P. |
|
|
|
1 |
p. 4-14 |
artikel |
37 |
De jaarlijkse kwaliteitsevaluatie van de opleiding tot gynaecoloog in de Onderwijs- en Opleidingsregio Noord- en Oost-Nederland; de bruikbaarheid van evaluatiemethoden
|
Koops, A. |
|
2008 |
|
1 |
p. 29-35 |
artikel |
38 |
De kwaliteit van de medische opleidingen getoetst?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2002 |
|
1 |
p. 2-8 |
artikel |
39 |
De kwaliteit van de medische opleidingen getoetst?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
|
1 |
p. 2-8 |
artikel |
40 |
De ontwikkeling van een feedbacksysteem voor toetsvragenmakers
|
Reinders, J. J. |
|
2005 |
|
1 |
p. 14-23 |
artikel |
41 |
De ontwikkeling van een tutorfeedbacklijst
|
Ziada, S. |
|
2002 |
|
1 |
p. 9-17 |
artikel |
42 |
De ontwikkeling van een tutorfeedbacklijst
|
Ziada, S. |
|
|
|
1 |
p. 9-17 |
artikel |
43 |
De praktijkondersteuner in de huisartspraktijk: competentieprofiel en dagelijkse praktijk
|
Lohman, I. B. O. M. |
|
2006 |
|
1 |
p. 29-38 |
artikel |
44 |
De relatie tussen specialisme van keuzeco-schap en vervolgopleiding
|
Molenaar, W. M. |
|
2004 |
|
1 |
p. 23-29 |
artikel |
45 |
De relatie tussen specialisme van keuzeco-schap en vervolgopleiding
|
Molenaar, W. M. |
|
|
|
1 |
p. 23-29 |
artikel |
46 |
De taxonomie van Anderson en Krathwohl (2001) is een bruikbaar instrument om opleidingsdoelstellingen te analyseren en classificeren
|
Vandenreyt, I. |
|
2008 |
|
1 |
p. 14-21 |
artikel |
47 |
36 different ways to study medicine
|
Zeuner, Sandra |
|
2010 |
|
1 |
p. 99-102 |
artikel |
48 |
Dikke lijven, Schone Kunsten; over kunst en onderwijs
|
Vandamme, Sofie |
|
2008 |
|
1 |
p. 36-37 |
artikel |
49 |
Dresden Faculty selection procedure for medical students: what impact does it have, what is the outcome?
|
Koch, Thea |
|
2010 |
|
1 |
p. 66-72 |
artikel |
50 |
Echte patiënten in het vaardigheidsonderwijs neurologie: eerste ervaringen
|
Hellemondt, G. D. M. van |
|
2001 |
|
1 |
p. 32-36 |
artikel |
51 |
Echte patiënten in het vaardigheidsonderwijs neurologie: eerste ervaringen
|
Hellemondt, G. D. M. van |
|
2001 |
|
1 |
p. 6 |
artikel |
52 |
Echte patiënten in het vaardigheidsonderwijs neurologie: eerste ervaringen
|
van Hellemondt, G. D. M. |
|
|
|
1 |
p. 32-36 |
artikel |
53 |
Een explorerend kwalitatief onderzoek naar het leren consultvoeren door huisartsen in opleiding
|
Pols, J. |
|
2008 |
|
1 |
p. 5-13 |
artikel |
54 |
Een nieuw begin
|
redactie, De |
|
2004 |
|
1 |
p. 1-3 |
artikel |
55 |
Een nieuw begin
|
redactie, De |
|
|
|
1 |
p. 1-3 |
artikel |
56 |
Eindtermen voor de bacheloropleiding geneeskunde
|
Laan, R. F. J. M. |
|
2007 |
|
1 |
p. 14-21 |
artikel |
57 |
Evaluaties door studenten van een reeks probleemoplossingsgerichte klinische colleges in een traditioneel curriculum
|
Beullens, J. |
|
2003 |
|
1 |
p. 28-39 |
artikel |
58 |
Evaluaties door studenten van een reeks probleemoplossingsgerichte klinische colleges in een traditioneel curriculum
|
Beullens, J. |
|
|
|
1 |
p. 28-39 |
artikel |
59 |
Forum
|
Bulte, Jan A. |
|
2000 |
|
1 |
p. 31-37 |
artikel |
60 |
Forum
|
Bulte, Jan A. |
|
|
|
1 |
p. 31-37 |
artikel |
61 |
Frequentie en kwaliteit van feedback tijdens blok I in de huisartsopleiding aan de VU
|
Locher, G |
|
2002 |
|
1 |
p. 18-24 |
artikel |
62 |
Frequentie en kwaliteit van feedback tijdens blok I in de huisartsopleiding aan de VU
|
Locher, G |
|
|
|
1 |
p. 18-24 |
artikel |
63 |
FTO is … twee handen op één buik. Een reis begint met de eerste stap
|
Pans, S. |
|
2003 |
|
1 |
p. 5-9 |
artikel |
64 |
FTO is … twee handen op één buik. Een reis begint met de eerste stap
|
Pans, S. |
|
|
|
1 |
p. 5-9 |
artikel |
65 |
Future medical doctors need to be informed about CAM to ensure safe and competent patient care
|
Witt, Claudia |
|
2010 |
|
1 |
p. 87-89 |
artikel |
66 |
Gender and sex: issues in medical education
|
Lagro-Janssen, T. |
|
2010 |
|
1 |
p. 48-53 |
artikel |
67 |
Geneeskundeopleidingen 2005: overstag of bijsturen?
|
Borleffs, Jan |
|
2005 |
|
1 |
p. 1-3 |
artikel |
68 |
Het portfolio levert geen wezenlijke bijdrage aan de kwaliteit van de specialistenopleiding
|
Vermeulen, M. |
|
2007 |
|
1 |
p. 24-25 |
artikel |
69 |
Het portfolio zal de kwaliteit van de specialistenopleiding vergroten
|
Sluiter, H. E. |
|
2007 |
|
1 |
p. 22-23 |
artikel |
70 |
Het toelatingsexamen ‘ Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: een analyse op het niveau van vakken en universiteiten
|
Buyse, T. |
|
2003 |
|
1 |
p. 10-17 |
artikel |
71 |
Het toelatingsexamen ‘ Arts en Tandarts’ in Vlaanderen: een analyse op het niveau van vakken en universiteiten
|
Buyse, T. |
|
|
|
1 |
p. 10-17 |
artikel |
72 |
Hoe academische vaardigheden in te bouwen en te toetsen?
|
Ehren, Melanie C. M. |
|
2000 |
|
1 |
p. 28-29 |
artikel |
73 |
Hoe academische vaardigheden in te bouwen en te toetsen?
|
Ehren, Melanie C. M. |
|
|
|
1 |
p. 28-29 |
artikel |
74 |
HOOG ingezet
|
Vleuten, Cees van der |
|
2006 |
|
1 |
p. 56-57 |
artikel |
75 |
How should ethnic diversity be represented in medical curricula? A plea for systematic training in cultural competence
|
Knipper, Michael |
|
2010 |
|
1 |
p. 54-60 |
artikel |
76 |
In de spreekkamer is opzoekkennis belangrijker dan parate kennis*
|
Scherpbier, A.J.J.A. |
|
2006 |
|
1 |
p. 43-44 |
artikel |
77 |
In de spreekkamer is parate kennis belangrijker dan opzoekkennis*
|
Rossum, H. J. M. van |
|
2006 |
|
1 |
p. 41-42 |
artikel |
78 |
Internationalisering van het medisch onderwijs: de stand van zaken
|
Majoor, G. D. |
|
2003 |
|
1 |
p. 18-27 |
artikel |
79 |
Internationalisering van het medisch onderwijs: de stand van zaken
|
Majoor, G. D. |
|
|
|
1 |
p. 18-27 |
artikel |
80 |
In-training assessment in an undergraduate clerkship. Feasibility, reliability, effect on learning environment
|
|
|
2006 |
|
1 |
p. 54-55 |
artikel |
81 |
Isaac Israels: uit een schetsboek van een ziekenhuisopname uit 1919
|
Weel, C. van |
|
2007 |
|
1 |
p. 41-42 |
artikel |
82 |
25 jaar TMO
|
Borleffs, Jan |
|
2006 |
|
1 |
p. 1-2 |
artikel |
83 |
Keuzeonderwijs tandheelkunde in Groningen: een analyse van de operationalisatie van kerndoelen en het bereik ervan
|
Raghoebar-Krieger, H. M. J. |
|
2006 |
|
1 |
p. 14-21 |
artikel |
84 |
Ko Smal en de grensverschuivingen in het medisch onderwijs
|
|
|
2002 |
|
1 |
p. 33-37 |
artikel |
85 |
Ko Smal en de grensverschuivingen in het medisch onderwijs
|
, |
|
|
|
1 |
p. 33-37 |
artikel |
86 |
Leiden korte-casustoetsen tot andere denkprocessen dan feitenkennisvragen
|
Verheggen, M. M. |
|
2001 |
|
1 |
p. 8-16 |
artikel |
87 |
Leiden korte-casustoetsen tot andere denkprocessen dan feitenkennisvragen
|
Verheggen, M. M. |
|
2001 |
|
1 |
p. 3 |
artikel |
88 |
Leiden korte-casustoetsen tot andere denkprocessen dan feitenkennisvragen
|
Verheggen, M. M. |
|
|
|
1 |
p. 8-16 |
artikel |
89 |
Leren klinisch redeneren en het ontwikkelen van ziektescripts: mogelijkheden in het medisch onderwijs
|
Vries, A. C. de |
|
2006 |
|
1 |
p. 3-13 |
artikel |
90 |
L. Hagenaars, J. Bos, Ch. Kuiper, redactie. Fysionair.
|
Hagenaars, L. |
|
2001 |
|
1 |
p. 42-44 |
artikel |
91 |
L. Hagenaars, J. Bos, Ch. Kuiper, redactie. Fysionair.
|
, |
|
2001 |
|
1 |
p. 7 |
artikel |
92 |
L. Hagenaars, J. Bos, Ch. Kuiper, redactie. Fysionair.
|
Hagenaars, L. |
|
|
|
1 |
p. 42-44 |
artikel |
93 |
Luisteren naar monologen of naar dialogen?
|
Cate, Th. J. ten |
|
2000 |
|
1 |
p. 29-30 |
artikel |
94 |
Luisteren naar monologen of naar dialogen?
|
ten Cate, Th. J. |
|
|
|
1 |
p. 29-30 |
artikel |
95 |
Mag ik even uitpraten?
|
Dalen, Jan van |
|
2004 |
|
1 |
p. 66-67 |
artikel |
96 |
Mag ik even uitpraten?
|
van Dalen, Jan |
|
|
|
1 |
p. 66-67 |
artikel |
97 |
Mededelingen
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 59-60 |
artikel |
98 |
Mededelingen
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 56-57 |
artikel |
99 |
Medical education in Europe
|
Borleffs, Jan |
|
2010 |
|
1 |
p. 1-2 |
artikel |
100 |
Medical universities in Austria: impact of curriculum modernization on medical education
|
Lischka, Martin |
|
2010 |
|
1 |
p. 30-36 |
artikel |
101 |
Medische professionaliteit in de geneeskunde opleiding
|
Borleffs, Jan |
|
2008 |
|
1 |
p. 1-4 |
artikel |
102 |
Multiprofessional education to stimulate collaboration: a circular argument and its consequences
|
Roodbol, P.F. |
|
2010 |
|
1 |
p. 61-65 |
artikel |
103 |
Nieuw bestuur voor het CBOG
|
, |
|
2007 |
|
1 |
p. 47 |
artikel |
104 |
NVMO-congres 2008
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 38-53 |
artikel |
105 |
NVMO-congres 2005
|
|
|
2006 |
|
1 |
p. 45-53 |
artikel |
106 |
NVMO-congres 2006
|
, |
|
2007 |
|
1 |
p. 26-38 |
artikel |
107 |
NVMO-congres 2007
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 30-45 |
artikel |
108 |
Opleiden van dokters: er is meer dan competenties
|
Borleffs, Jan |
|
2008 |
|
1 |
p. 1-3 |
artikel |
109 |
Opleiden van medisch specialisten
|
Hillen, H. F. P. |
|
2004 |
|
1 |
p. 64-65 |
artikel |
110 |
Opleiden van medisch specialisten
|
Hillen, H. F. P. |
|
|
|
1 |
p. 64-65 |
artikel |
111 |
Ottawa in Africa, een impressie Kaapstad 1-3 maart 2000
|
Zwierstra, R. P. |
|
2001 |
|
1 |
p. 37-39 |
artikel |
112 |
Ottawa in Africa, een impressie Kaapstad 1-3 maart 2000
|
Zwierstra, R. P. |
|
|
|
1 |
p. 37-39 |
artikel |
113 |
Personalia
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 52-53 |
artikel |
114 |
PhD THESIS
|
|
|
2010 |
|
1 |
p. 109-112 |
artikel |
115 |
Pleidooi voor een stage klinische onderwijskunde binnen de specialistenopleiding
|
Borleffs, J. C. C. |
|
2002 |
|
1 |
p. 25-32 |
artikel |
116 |
Pleidooi voor een stage klinische onderwijskunde binnen de specialistenopleiding
|
Borleffs, J. C. C. |
|
|
|
1 |
p. 25-32 |
artikel |
117 |
Pro-contradiscussie over medisch onderwijs*
|
Borleffs, J. C. C. |
|
2006 |
|
1 |
p. 39-40 |
artikel |
118 |
Proefschrift
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 54-56 |
artikel |
119 |
Promovendidag medisch onderwijs
|
Ridder, Monica van de |
|
2007 |
|
1 |
p. 39-40 |
artikel |
120 |
Publicatieplicht?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2002 |
|
1 |
p. 1 |
artikel |
121 |
Publicatieplicht?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
|
1 |
p. 1 |
artikel |
122 |
Quality assurance of medical education: a case study from Switzerland
|
Schirlo, Christian |
|
2010 |
|
1 |
p. 80-86 |
artikel |
123 |
Quality assurance of medical education in the Netherlands: programme or systems accreditation?
|
Hillen, H.F.P. |
|
2010 |
|
1 |
p. 73-79 |
artikel |
124 |
Radiologie als onderdeel van het stationsexamen klinische vaardigheden
|
Berk, I. A. H. van den |
|
2008 |
|
1 |
p. 22-29 |
artikel |
125 |
Reanimatieonderwijs in Nederland
|
, |
|
2007 |
|
1 |
p. 46 |
artikel |
126 |
Referaten
|
|
|
2002 |
|
1 |
p. 38-40 |
artikel |
127 |
Referaten
|
, |
|
|
|
1 |
p. 38-40 |
artikel |
128 |
Reflectie van eerstejaars studenten geneeskunde: wat willen we zien en wat doen de studenten?
|
Vink, S. |
|
2005 |
|
1 |
p. 4-13 |
artikel |
129 |
Research in medical education: practical impact on medical training and future challenges
|
Dolmans, Diana H.J.M. |
|
2010 |
|
1 |
p. 3-9 |
artikel |
130 |
Science classes: een brug tussen onderwijs en wetenschappelijk onderzoek
|
Ruijven, A. G. H. van |
|
2000 |
|
1 |
p. 21-26 |
artikel |
131 |
Science classes: een brug tussen onderwijs en wetenschappelijk onderzoek
|
van Ruijven, A. G. H. |
|
|
|
1 |
p. 21-26 |
artikel |
132 |
Should the general curriculum of medical schools include teaching in ‘alternative medicine’?
|
Rosendaal, F.R. |
|
2010 |
|
1 |
p. 90-92 |
artikel |
133 |
SMO-cursus ‘Co-assistentschappen: onderwijs in de linische fase’
|
Hoekstra, J. H. |
|
2001 |
|
1 |
p. 40-41 |
artikel |
134 |
SMO-cursus ‘Co-assistentschappen: onderwijs in de linische fase’
|
Hoekstra, J. H. |
|
|
|
1 |
p. 40-41 |
artikel |
135 |
Stress bij coassistenten; ‘Met het oog op de toekomst’
|
Hanemaayer, J. I. |
|
2008 |
|
1 |
p. 22-27 |
artikel |
136 |
Stress bij medisch studenten
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2000 |
|
1 |
p. 28 |
artikel |
137 |
Stress bij medisch studenten
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
|
1 |
p. 28 |
artikel |
138 |
Techniek met zorg: kwantiteit en kwaliteit van zorgtechnologische opleidingen
|
Sminia, T. |
|
2005 |
|
1 |
p. 35-43 |
artikel |
139 |
Tentamens met de computer: een vergelijking van meerkeuzevragen en alternatieve vraagvormen
|
Draaijer, S. |
|
2008 |
|
1 |
p. 13-21 |
artikel |
140 |
The bachelor-master structure (two-cycle curriculum) according to the Bologna agreement: a Dutch experience
|
Kuks, J.B.M. |
|
2010 |
|
1 |
p. 16-21 |
artikel |
141 |
The Bologna agreement is not suitable for medical education: a German view
|
Pfeilschifter, T.J. |
|
2010 |
|
1 |
p. 37-41 |
artikel |
142 |
The 2009 framework for undergraduate medical education in the Netherlands
|
Laan, R.F.J.M. |
|
2010 |
|
1 |
p. 10-15 |
artikel |
143 |
The power of feedback
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 50-51 |
artikel |
144 |
The same, but different
|
Querido, Sophie |
|
2010 |
|
1 |
p. 93-95 |
artikel |
145 |
Toenemende druk op het niveau van de medische opleiding
|
Cate, Th. J. ten |
|
2000 |
|
1 |
p. 27-28 |
artikel |
146 |
Toenemende druk op het niveau van de medische opleiding
|
ten Cate, Th. J. |
|
|
|
1 |
p. 27-28 |
artikel |
147 |
Toetsing in de opleiding tot gynaecoloog
|
Scheele, F. |
|
2004 |
|
1 |
p. 40-50 |
artikel |
148 |
Toetsing in de opleiding tot gynaecoloog
|
Scheele, F. |
|
|
|
1 |
p. 40-50 |
artikel |
149 |
Trainingen voor klinische docenten
|
Zwierstra, R. P. |
|
2004 |
|
1 |
p. 51-56 |
artikel |
150 |
Trainingen voor klinische docenten
|
Zwierstra, R. P. |
|
|
|
1 |
p. 51-56 |
artikel |
151 |
Twaalf tips voor computerondersteund toetsen in het medisch onderwijs
|
Hols-Elders, W. P. M. |
|
2008 |
|
1 |
p. 4-12 |
artikel |
152 |
Tweede NVMO-Promovendidag
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 46-47 |
artikel |
153 |
Two-cycle curriculum – bachelor-master structure according to the Bologna agreement: the Swiss experience in Basle
|
Kaiser, Hedwig J. |
|
2010 |
|
1 |
p. 22-29 |
artikel |
154 |
Vaardigheidsonderwijs nu en in de toekomst
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2000 |
|
1 |
p. 6-15 |
artikel |
155 |
Vaardigheidsonderwijs nu en in de toekomst
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
|
1 |
p. 6-15 |
artikel |
156 |
Van Bulletin naar Tijdschrift
|
|
|
2000 |
|
1 |
p. 2-5 |
artikel |
157 |
Van Bulletin naar Tijdschrift
|
|
|
|
|
1 |
p. 2-5 |
artikel |
158 |
Van het bestuur
|
Rossum, Herman van |
|
2000 |
|
1 |
p. 1 |
artikel |
159 |
Van het bestuur
|
van Rossum, Herman |
|
|
|
1 |
p. 1 |
artikel |
160 |
Vijfendertig jaar Nederlandse Vereniging voor Medisch Onderwijs
|
ten Cate, Olle |
|
2007 |
|
1 |
p. 1 |
artikel |
161 |
Virtual medical campus: the increasing importance of E-learning in medical education
|
Smolle, J. |
|
2010 |
|
1 |
p. 42-47 |
artikel |
162 |
Vruchtbare ‘nutteloosheid’: het belang van algemene vorming in de context van beroepsgerichte academische opleidingen
|
Derkse, W. |
|
2004 |
|
1 |
p. 57-63 |
artikel |
163 |
Vruchtbare ‘nutteloosheid’: het belang van algemene vorming in de context van beroepsgerichte academische opleidingen
|
Derkse, W. |
|
|
|
1 |
p. 57-63 |
artikel |
164 |
Waar blijft het onderzoek?
|
Easton, Ellen |
|
2006 |
|
1 |
p. 58 |
artikel |
165 |
Wat gebeurt er met resultaten van onderzoek van onderwijs in de onderwijspraktijk?
|
Hylkema, N. |
|
2001 |
|
1 |
p. 2-7 |
artikel |
166 |
Wat gebeurt er met resultaten van onderzoek van onderwijs in de onderwijspraktijk?
|
Hylkema, N. |
|
2001 |
|
1 |
p. 2 |
artikel |
167 |
Wat gebeurt er met resultaten van onderzoek van onderwijs in de onderwijspraktijk?
|
Hylkema, N. |
|
|
|
1 |
p. 2-7 |
artikel |
168 |
Wat leren studenten in de polikliniek?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
2000 |
|
1 |
p. 30 |
artikel |
169 |
Wat leren studenten in de polikliniek?
|
Scherpbier, A. J. J. A. |
|
|
|
1 |
p. 30 |
artikel |
170 |
Wereldnieuws
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 54-55 |
artikel |
171 |
Wereldnieuws
|
, |
|
2008 |
|
1 |
p. 57-58 |
artikel |
172 |
Wereldnieuws
|
, |
|
2007 |
|
1 |
p. 43-44 |
artikel |