nr |
titel |
auteur |
tijdschrift |
jaar |
jaarg. |
afl. |
pagina('s) |
type |
1 |
Bewustwording van je eigen leerstrategieën
|
Berings, Marjolein |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 88-92 |
artikel |
2 |
De ontwikkeling van een leerafdeling in samenspraak met onderwijs- en zorginstellingen
|
Ritzen, Henk |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 106-110 |
artikel |
3 |
Een nuchtere kijk op gezond gedrag
|
, |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 114 |
artikel |
4 |
Het aanleren van voorbehouden handelingen
|
Aerts, Hans |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 96-100 |
artikel |
5 |
Leren...
|
Mistrate Haarhuis, Jan |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 79 |
artikel |
6 |
Leren balanceren: omgaan met spanningsvelden bij cliëntgecentreerde zorg
|
Schoot, Tineke |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 82-87 |
artikel |
7 |
Opzetten leerwerkplaats in de thuiszorg is avontuur
|
Berg, Femke van den |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 93-95 |
artikel |
8 |
Persoonlijke en professionele ontwikkeling door internationale studiereis
|
Maten-Speksnijder, Ada ter |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 101-105 |
artikel |
9 |
Prinses Margriet Prijs voor Gerda de Weert
|
, |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 81 |
artikel |
10 |
Recensies
|
, |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 115-116 |
artikel |
11 |
Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) beste leerbedrijf van Nederland
|
, |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 80 |
artikel |
12 |
Verslag van het HGZO-congres
|
Ritzen, Henk |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 111-112 |
artikel |
13 |
Zorgtopper 2007
|
, |
|
2007 |
31 |
3 |
p. 113 |
artikel |