Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Accuracy of teachers’ tracking decisions: short- and long-term effects of accountability Pit-ten Cate, Ineke M.
2015
31 2 p. 225-243
artikel
2 Boon and bane of being sure: the effect of performance certainty and expectancy on task performance Schindler, Simon
2015
31 2 p. 245-253
artikel
3 Breaking the cycle: a phenomenological approach to broadening access to post-secondary education Cefai, Carmel
2015
31 2 p. 255-274
artikel
4 Children’s use of number line estimation strategies Peeters, Dominique
2015
31 2 p. 117-134
artikel
5 Concurrent and longitudinal predictors of calculation skills in preschoolers Tobia, Valentina
2015
31 2 p. 155-174
artikel
6 Early word decoding ability as a longitudinal predictor of academic performance Nordström, Thomas
2015
31 2 p. 175-191
artikel
7 Educational goals and motives as possible mediators in the relationship between social support and academic achievement Hernandez, Lucie
2015
31 2 p. 193-207
artikel
8 Investigating a case of hidden misinterpretations of an additive word problem: structural substitution Polotskaia, Elena
2015
31 2 p. 135-153
artikel
9 Mental computation or standard algorithm? Children’s strategy choices on multi-digit subtractions Torbeyns, Joke
2015
31 2 p. 99-116
artikel
10 Students’ adoption of course-specific approaches to learning in two parallel courses Öhrstedt, Maria
2015
31 2 p. 209-223
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland