no |
title |
author |
magazine |
year |
volume |
issue |
page(s) |
type |
1 |
Alle angsten behalve schrijfangst
|
Boer, Frits |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 45-46 |
article |
2 |
Als wetenschap iets anders zegt dan intuïtie
|
Dekker, Vera |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 14-21 |
article |
3 |
Begin met ophouden!
|
Serra, Marike |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 3 |
article |
4 |
‘De kinderen in de klas doen allemaal flauw’
|
Boelhouwer, Marieke |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 4-11 |
article |
5 |
Gezien en gelezen
|
|
|
2016 |
15 |
2 |
p. 47-49 |
article |
6 |
“Ik wilde het boek schrijven dat ik zelf miste”
|
Scheeren, Anke |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 23-27 |
article |
7 |
Met welke pet op deel jij informatie?
|
Broersma, Aice |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 22 |
article |
8 |
Onderwijsland in 2032
|
Bijstra, Jan |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 38-40 |
article |
9 |
Over de kloof tussen wetenschap en praktijk
|
Haan, Else De |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 12-13 |
article |
10 |
overweldigende emoties
|
Mous, Thessa |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 28-37 |
article |
11 |
Uit de praktijk
|
Eenhoorn, Anneke |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 44 |
article |
12 |
Weinig vertrouwen in volwassenen Werk in uitvoering
|
Wijk-Herbrink, Marjolein van |
|
2016 |
15 |
2 |
p. 41-43 |
article |