Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Converting freemium customers from free to premium—the role of the perceived premium fit in the case of music as a service Wagner, Thomas M.
2014
24 4 p. 259-268
artikel
2 Digital services for consumers Leimeister, Jan Marco
2014
24 4 p. 255-258
artikel
3 Does service convenience matter? An empirical assessment of service quality, service convenience and exchange relationship in electronic mediated environment Dai, Hua
2014
24 4 p. 269-284
artikel
4 Editorial 24/4: Electronic markets and business models Alt, Rainer
2014
24 4 p. 231-234
artikel
5 Electronic market research and the impact of consumerization: An interview with Hubert Österle Alt, Rainer
2014
24 4 p. 251-253
artikel
6 Influencing customer’s purchase intentions through firm participation in online consumer communities Albert, Leslie Jordan
2014
24 4 p. 285-295
artikel
7 Reason and reaction: the dual route of the decision-making process on Facebook fan pages Manthiou, Aikaterini
2014
24 4 p. 297-308
artikel
8 Status of business model and electronic market research: An interview with Alexander Osterwalder Alt, Rainer
2014
24 4 p. 243-249
artikel
9 Status of business model and electronic market research:An interview with Paul Timmers Alt, Rainer
2014
24 4 p. 235-241
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland