Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A comparison of the effectiveness of e-mail coupons and mobile text message coupons for digital products Reichhart, Philipp
2013
23 3 p. 217-225
artikel
2 A cross-industry analysis of the spillover effect in paid search advertising Nottorf, Florian
2013
23 3 p. 205-216
artikel
3 Developing a decision support system for business model design Daas, Dave
2012
23 3 p. 251-265
artikel
4 Electronic Markets on Internet marketing Alt, Rainer
2013
23 3 p. 173-174
artikel
5 How individuals choose topics to contribute at an online context Peddibhotla, Naren
2013
23 3 p. 241-250
artikel
6 Internet marketing: a content analysis of the research Corley, J. Ken
2013
23 3 p. 177-204
artikel
7 Introduction to the special theme on Internet marketing Holland, Christopher P.
2013
23 3 p. 175-176
artikel
8 Understanding the substitution effect between online and traditional channels: evidence from product attributes perspective Wang, Quansheng
2012
23 3 p. 227-239
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland