Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Classroom observation systems in context: A case for the validation of observation systems
Liu, Shuangshuang
2019
31
1
p. 61-95
artikel
2
Reframing conversations about teacher quality: school and district administrators’ perceptions of the validity, reliability, and justifiability of a new teacher evaluation system
Paufler, Noelle A.
2019
31
1
p. 33-60
artikel
3
Teacher log of students’ opportunity to learn and classroom observation: an initial investigation of convergence
Arnold-Berkovits, Ilona
2018
31
1
p. 97-119
artikel
4
Top-down and bottom-up approaches to improve educational quality: their intended and unintended consequences
Skedsmo, Guri
2019
31
1
p. 1-4
artikel
5
Underperforming teachers: the impact on co-workers and their responses
Ouweland, Loth Van Den
2019
31
1
p. 5-32
artikel
6
Using the dynamic approach to school improvement to promote quality and equity in education: a European study
Kyriakides, Leonidas
2018
31
1
p. 121-149
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland