Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Assessing instructional leadership from two mindsets in China: power distance as a moderator
Guo, Wei
2018
30
4
p. 433-455
artikel
2
Different teacher-level effectiveness estimates, different results: inter-model concordance across six generalized value-added models (VAMs)
Sloat, Edward
2018
30
4
p. 367-397
artikel
3
On the “association between two things”: the case of student surveys and classroom observations of teaching quality
Lans, Rikkert M. van der
2018
30
4
p. 347-366
artikel
4
Reliability, validity and fairness—key issues in assessing the quality of teaching, instructional leadership and school practice
Skedsmo, Guri
2018
30
4
p. 343-346
artikel
5
Understanding the influence of teachers’ cognitive and affective responses upon school inspection feedback acceptance
Quintelier, Amy
2018
30
4
p. 399-431
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland