Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Does a teacher’s classroom observation rating vary across multiple classrooms?
Lei, Xiaoxuan
2017
30
1
p. 27-46
artikel
2
Resistance to classroom observation in the context of teacher evaluation: teachers’ and department heads’ experiences and perspectives
Lima, Jorge Ávila de
2017
30
1
p. 7-26
artikel
3
Standards and assessment: coherence from the teacher’s perspective
Bonner, Sarah M.
2018
30
1
p. 71-92
artikel
4
Teacher evaluation: the need for valid measures and increased teacher involvement
Skedsmo, Guri
2018
30
1
p. 1-5
artikel
5
Teachers’ and school administrators’ attitudes and beliefs of teacher evaluation: a preliminary investigation of high poverty school districts
Reddy, Linda A.
2017
30
1
p. 47-70
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland