Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A comparison between value-added school estimates and currently used metrics of school accountability in California
Fagioli, Loris P.
2014
26
2
p. 203-222
artikel
2
Building affective commitment to organization among Chinese university teachers: the roles of organizational justice and job burnout
Li, Yongzhan
2014
26
2
p. 135-152
artikel
3
Editorial
Edge, Karen
2014
26
2
p. 105-106
artikel
4
Exploring formative assessment in primary school classrooms: Developing a framework of actions and strategies
Antoniou, Panayiotis
2014
26
2
p. 153-176
artikel
5
Understanding classroom feedback practices: A study of New Zealand student experiences, perceptions, and emotional responses
Harris, Lois R.
2014
26
2
p. 107-133
artikel
6
Use of the probit model to estimate school performance in student attainment of achievement testing standards
Finch, W. Holmes
2014
26
2
p. 177-201
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland