Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A comparison between value-added school estimates and currently used metrics of school accountability in California Fagioli, Loris P.
2014
26 2 p. 203-222
artikel
2 Building affective commitment to organization among Chinese university teachers: the roles of organizational justice and job burnout Li, Yongzhan
2014
26 2 p. 135-152
artikel
3 Editorial Edge, Karen
2014
26 2 p. 105-106
artikel
4 Exploring formative assessment in primary school classrooms: Developing a framework of actions and strategies Antoniou, Panayiotis
2014
26 2 p. 153-176
artikel
5 Understanding classroom feedback practices: A study of New Zealand student experiences, perceptions, and emotional responses Harris, Lois R.
2014
26 2 p. 107-133
artikel
6 Use of the probit model to estimate school performance in student attainment of achievement testing standards Finch, W. Holmes
2014
26 2 p. 177-201
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland