Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A known group analysis validity study of the Vanderbilt Assessment of Leadership in Education in US elementary and secondary schools
Covay Minor, Elizabeth
2014
26
1
p. 29-48
artikel
2
Approaching assessment from a learning perspective: Elevating assessment beyond technique
Simms, Michele
2013
26
1
p. 95-104
artikel
3
Editorial
Edge, Karen
2014
26
1
p. 1-4
artikel
4
Erratum to: A known group analysis validity study of the Vanderbilt Assessment of Leadership in Education in US elementary and secondary schools
Covay Minor, Elizabeth
2014
26
1
p. 49
artikel
5
Teacher behavior and student outcomes: Results of a European study
Panayiotou, Anastasia
2014
26
1
p. 73-93
artikel
6
Teacher evaluation and school improvement: An analysis of the evidence
Hallinger, Philip
2014
26
1
p. 5-28
artikel
7
Teacher supervision practices and characteristics of in-school supervisors in Uganda
Kalule, Lawrence
2014
26
1
p. 51-72
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland