Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Development and testing of a direct observation code training protocol for elementary aged students with attention deficit/hyperactivity disorder
Steiner, Naomi J.
2013
25
4
p. 281-302
artikel
2
Editorial
Edge, Karen
2013
25
4
p. 277-279
artikel
3
Finding autonomy in activity: Development and validation of a democratic classroom survey
Hur, Eun Hye
2013
25
4
p. 303-320
artikel
4
Responses of schools to accountability systems using multiple measures: the case of New York City elementary schools
Ehren, M. C. M.
2013
25
4
p. 341-373
artikel
5
The long road—how evolving institutional governance mechanisms are changing the face of quality in Portuguese higher education
Sarrico, Cláudia S.
2013
25
4
p. 375-391
artikel
6
Understanding the relationship between Singapore preservice teachers’ ICT course experiences and technological pedagogical content knowledge (TPACK) through ICT course evaluation
Koh, Joyce Hwee Ling
2013
25
4
p. 321-339
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland