Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Do cases teach themselves? A comparison of case library prompts in supporting problem-solving during argumentation Tawfik, Andrew A.
2017
29 2 p. 267-285
artikel
2 Experienced online instructors: beliefs and preferred supports regarding online teaching McGee, Patricia
2017
29 2 p. 331-352
artikel
3 Exploring collaboration in learning by design via weblogs Çakiroğlu, Ünal
2017
29 2 p. 309-330
artikel
4 Sociotechnical stewardship in higher education: a field study of social media policy documents Pasquini, Laura A.
2016
29 2 p. 218-239
artikel
5 Spaces for interactive engagement or technology for differential academic participation? Google Groups for collaborative learning at a South African University Rambe, Patient
2017
29 2 p. 353-387
artikel
6 Students’ social media engagement and fear of missing out (FoMO) in a diverse classroom Alt, Dorit
2017
29 2 p. 388-410
artikel
7 The impact of goal achievement orientation on student technology usage in the classroom McGloin, Rory
2017
29 2 p. 240-266
artikel
8 The influence of academic discipline, race, and gender on web-use skills among graduate-level students Owens, Jennifer
2017
29 2 p. 286-308
artikel
9 Transaction-level learning analytics in online authentic assessments Nyland, Rob
2016
29 2 p. 201-217
artikel
10 Use of the flipped classroom instructional model in higher education: instructors’ perspectives Long, Taotao
2016
29 2 p. 179-200
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland