Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Frontline service employees’ customer-related social stressors, emotional exhaustion, and service recovery performance: customer orientation as a moderator Kim, Taegoo Terry
2012
6 4 p. 503-526
artikel
2 Innovations in service business. An introduction to the special issue from the Global Entrepreneurship and Services Conference, Taiwan, 2011 Yu, Tiffany Hui-Kuang
2012
6 4 p. 405-409
artikel
3 Internal service quality within the different Chinese subcultures: a comparison between Taiwan, China, and Singapore Jeng, Don Jyh-Fu
2012
6 4 p. 425-458
artikel
4 The determinants of successful R&D consortia: government strategy for the servitization of manufacturing Lin, Feng-Jyh
2012
6 4 p. 489-502
artikel
5 The effects of motivations, trust, and privacy concern in social networking Lin, Shi-Woei
2012
6 4 p. 411-424
artikel
6 The impact of online customer satisfaction on the yahoo auction in Taiwan Wu, Chih-Wen
2012
6 4 p. 473-487
artikel
7 The value relevance of brand equity in the financial services industry: an empirical analysis using quantile regression Wang, David Han-Min
2012
6 4 p. 459-471
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland