Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
21 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
AECT and ECT Internship: A Once in a Lifetime Experience for Graduate Students
2009
53
5
p. 13
artikel
2
Bing: The New Guy in Town
2009
53
5
p. 7
artikel
3
Definition to Practice: Translating the Definition into a Standards-Based IT Program
2009
53
5
p. 29-33
artikel
4
Diagramming TPACK in Practice: Using an Elaborated Model of the TPACK Framework to Analyze and Depict Teacher Knowledge
2009
53
5
p. 60-69
artikel
5
Editor’s Notes
2009
53
5
p. 2
artikel
6
Effective Wiki Strategies to Support High-Context Culture Learners
2009
53
5
p. 16-22
artikel
7
Fair Use Guidelines
2009
53
5
p. 14-15
artikel
8
Homemade PowerPoint Games: A Constructionist Alternative to WebQuests
2009
53
5
p. 54-59
artikel
9
Introduction to Copyright
2009
53
5
p. 8-10
artikel
10
Live Simulation for Clinical Education
2009
53
5
p. 23-27
artikel
11
Louisville: Possibility City
2009
53
5
p. 5-6
artikel
12
President’s Column
2009
53
5
p. 3-4
artikel
13
Read the Book, See the Movie, Part Two
2009
53
5
p. 11-12
artikel
14
The Song Remains the Same: Looking Back to the Future of Educational Technology
2009
53
5
p. 48-53
artikel
15
To Better Educate the Next Generation of Professionals
2009
53
5
p. 28
artikel
16
TPACK and Web 2.0: Transformation of Teaching and Learning
2009
53
5
p. 80-87
artikel
17
TPACK and Web 2.0: Transformation of Teaching and Learning
2009
53
5
p. 88-92
artikel
18
TPACK Development in Science Teaching: Measuring the TPACK Confidence of Inservice Science Teachers
2009
53
5
p. 70-79
artikel
19
TPACK: Where do we go now?
2009
53
5
p. 46-47
artikel
20
Using the Definition as a Compass to Teach Backgrounds, Issues, and Trends
2009
53
5
p. 41-45
artikel
21
Using the Definition in Foundation Building
2009
53
5
p. 34-40
artikel
21 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland