Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Can CPS better prepare 8th graders for problem-solving in electromagnetism and bridging the gap between high- and low-achievers than IPS?
Guo, Jiun-Wei
18
4
p. 489-512
artikel
2
Co-constructing knowledge with generative AI tools: Reflections from a CSCL perspective
Cress, Ulrike
18
4
p. 607-614
artikel
3
Identifying collaborative problem-solver profiles based on collaborative processing time, actions and skills on a computer-based task
Ma, Yue
18
4
p. 465-488
artikel
4
Reflecting on what counts as collaboration: Reaching forward without losing what is behind
Järvelä, Sanna
18
4
p. 457-464
artikel
5
Studying teacher withitness in the wild: comparing a mirroring and an alerting & guiding dashboard for collaborative learning
Kasepalu, Reet
18
4
p. 575-606
artikel
6
The role of first-language heterogeneity in the acquisition of online interaction self-efficacy in CSCL
Reich-Stiebert, Natalia
18
4
p. 513-530
artikel
7
Understanding the effect of differences in prior knowledge on middle school students’ collaborative interactions and learning
Puntambekar, Sadhana
18
4
p. 531-573
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland