Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Advising practices in doctoral education from the perspective of disciplinary culture - 学科文化视角下的博士生培养
Zha, Qiang
2019
14
3
p. 509-512
artikel
2
A Qualitative Examination of Classroom Assessment in Chinese High Schools from the Perspective of Self-Regulated Learning
Zhang, Wenxiao
2019
14
3
p. 387-421
artikel
3
China-England Mathematics Teacher Exchange and Its Impact
Yuan, Hui
2019
14
3
p. 480-508
artikel
4
Education policy functioning in rural society: Ethnography of “minban” teachers in M county - 弹性与韧性: 乡土社会民办教师政策运行的民族志
Ye, Wangbei
2019
14
3
p. 513-515
artikel
5
Portraits of Principals in Chinese Urban and Rural Schools: A Comparative Analysis
Su, Zhixin
2019
14
3
p. 422-452
artikel
6
Resurgence of the Study of China’s Christian Higher Education since 1980s
Ng, Peter Tze Ming
2019
14
3
p. 364-386
artikel
7
“They Have It Better There”: Chinese Immigrant Teachers’ Beliefs, Ideologies and Imaginaries in Cross-National Comparisons
Liu, Haiqin
2019
14
3
p. 453-479
artikel
8
Will Globalized Higher Education Embrace Diversity in China?
Wang, Yan
2019
14
3
p. 339-363
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland