Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Addressing underrepresentation of young women of color in engineering and computing through the lens of sociocultural theory Eisenhart, Margaret

15 3 p. 793-824
artikel
2 Context matters in science education Tan, Michael

15 3 p. 853-859
artikel
3 Defining STEM within a school district: a co-constructed and evolving process Siegel, Debbie

15 3 p. 739-773
artikel
4 Examining power, knowledge and power relations in a science research apprenticeship Teo, Tang Wee

15 3 p. 659-677
artikel
5 Hegemonic and counter-hegemonic discourses in science education from the perspective of a post-critical curriculum theory Rezende, Flavia

15 3 p. 679-694
artikel
6 Intermingling of identities: a Black student in a middle-school science class Varelas, Maria

15 3 p. 695-722
artikel
7 “Nothing is impossible”: characteristics of Hispanic females participating in an informal STEM setting Chapman, Angela

15 3 p. 723-737
artikel
8 Pedagogical challenges involving race, gender and the unwritten rules in settings of higher education Bayne, Gillian U.

15 3 p. 623-637
artikel
9 SAQ, SSI and STSE education: defending and extending “science-in-context” Bencze, Larry

15 3 p. 825-851
artikel
10 The aspirin unit: confronting a hostile political context through chemistry curriculum Morales-Doyle, Daniel

15 3 p. 639-657
artikel
11 ‘World would move ahead!’: exploring the learning of science and aspirations in the urban context through a case study Sundararaman, Indumathi

15 3 p. 775-792
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland