Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A longitudinal investigation of direct and indirect links between reading skills in kindergarten and reading comprehension in tenth grade Stanley, Christopher T.
2017
31 1 p. 133-153
artikel
2 A preliminary exploration of uppercase letter-name knowledge among students with significant cognitive disabilities Greer, Claire W.
2017
31 1 p. 173-183
artikel
3 Copying helps novice learners build orthographic knowledge: methods for teaching Devanagari akshara Bhide, Adeetee
2017
31 1 p. 1-33
artikel
4 Morpho-phonemic analysis boosts word reading for adult struggling readers Gray, Susan H.
2017
31 1 p. 75-98
artikel
5 Reading prosody development in Spanish children Álvarez-Cañizo, Marta
2017
31 1 p. 35-52
artikel
6 Rhythm production at school entry as a predictor of poor reading and spelling at the end of first grade Lundetræ, Kjersti
2017
31 1 p. 215-237
artikel
7 The contribution of phonological and morphological awareness in Chinese–English bilingual reading acquisition Lin, Candise Y.
2017
31 1 p. 99-132
artikel
8 Visuomotor integration and executive functioning are uniquely linked to Chinese word reading and writing in kindergarten children Chung, Kevin Kien Hoa
2017
31 1 p. 155-171
artikel
9 Vocabulary knowledge and morphological awareness in Chinese as a heritage language (CHL) reading comprehension ability Zhang, Haomin
2017
31 1 p. 53-74
artikel
10 What predicts adult readers’ understanding of STEM texts? Follmer, D. Jake
2017
31 1 p. 185-214
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland