Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Cognitive predictors of literacy acquisition in syllabic Hiragana and morphographic Kanji Inoue, Tomohiro
2017
30 6 p. 1335-1360
artikel
2 Does teachers’ pedagogical content knowledge affect their fluency instruction? Hurk, H. T. G. Van den
2017
30 6 p. 1231-1249
artikel
3 Foreign language reading and spelling in gifted students with dyslexia in secondary education Viersen, Sietske van
2017
30 6 p. 1173-1192
artikel
4 Pauses in written composition: on the importance of where writers pause Medimorec, Srdan
2017
30 6 p. 1267-1285
artikel
5 Predictors of reading and comprehension abilities in bilingual and monolingual children: a longitudinal study on a transparent language Bellocchi, Stéphanie
2017
30 6 p. 1311-1334
artikel
6 Radical sensitivity is the key to understanding Chinese character acquisition in children Tong, Xiuhong
2017
30 6 p. 1251-1265
artikel
7 Reading fluency from grade 2–6: a longitudinal examination Lipka, Orly
2017
30 6 p. 1361-1375
artikel
8 Recoding strategies of German learners of English as a foreign language Treutlein, Anke
2017
30 6 p. 1215-1230
artikel
9 Social perspective taking: a benefit of bilingualism in academic writing Hsin, Lisa
2017
30 6 p. 1193-1214
artikel
10 The effects of graphic similarity on Japanese recognition of simplified Chinese characters Teng, Xiaochun
2017
30 6 p. 1157-1171
artikel
11 Writing evaluation: rater and task effects on the reliability of writing scores for children in Grades 3 and 4 Kim, Young-Suk Grace
2017
30 6 p. 1287-1310
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland