Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Accuracy feedback improves word learning from context: evidence from a meaning-generation task Frishkoff, Gwen A.
2016
29 4 p. 609-632
artikel
2 Conceptual coherence, comprehension, and vocabulary acquisition: A knowledge effect? Cervetti, Gina N.
2016
29 4 p. 761-779
artikel
3 Does previewing answer choice options improve performance on reading tests? Guo, Qian
2016
29 4 p. 745-760
artikel
4 How logical reasoning mediates the relation between lexical quality and reading comprehension Segers, Eliane
2016
29 4 p. 577-590
artikel
5 Improving vocational students’ consideration of source information when deciding about science controversies Stadtler, Marc
2016
29 4 p. 705-729
artikel
6 Lexical characteristics of Spanish and English words and the development of phonological awareness skills in Spanish-speaking language-minority children Goodrich, J. Marc
2016
29 4 p. 683-704
artikel
7 The contribution of vocabulary knowledge and spelling to the reading comprehension of adolescents who are and are not English language learners Reed, Deborah K.
2016
29 4 p. 633-657
artikel
8 The link between text difficulty, reading speed and exploration of printed text during shared book reading Roy-Charland, Annie
2016
29 4 p. 731-743
artikel
9 The spelling strategies of francophone dyslexic students Ruberto, Noémia
2015
29 4 p. 659-681
artikel
10 The unique role of lexical accessibility in predicting kindergarten emergent literacy Verhoeven, Ludo
2016
29 4 p. 591-608
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland