Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Component processes in reading: shared and unique variance in serial and isolated naming speed
Logan, Jessica A. R.
2013
27
5
p. 905-922
artikel
2
Differential growth patterns in emerging reading skills of Turkish-German bilingual and German monolingual primary school students
Limbird, Christina K.
2013
27
5
p. 945-968
artikel
3
Learning of a formation principle for the secondary phonemic function of a syllabic orthography
Fletcher-Flinn, Claire M.
2013
27
5
p. 875-904
artikel
4
Listening text comprehension in preschoolers: a longitudinal study on the role of semantic components
Florit, Elena
2013
27
5
p. 793-817
artikel
5
Promoting alphabet knowledge and phonological awareness in low socioeconomic child care settings: a quasi experimental study in five New Zealand centers
McLachlan, Claire
2013
27
5
p. 819-839
artikel
6
Stress priming and statistical learning in Italian nonword reading: evidence from children
Colombo, Lucia
2013
27
5
p. 923-943
artikel
7
The impact of pointing on the short-term memory (STM) of heterophonic homographs
Vaknin-Nusbaum, Vered
2013
27
5
p. 769-792
artikel
8
The impact of reading material’s lexical accessibility on text fading effects in children’s reading performance
Nagler, Telse
2013
27
5
p. 841-853
artikel
9
Undergraduates’ text messaging language and literacy skills
Grace, Abbie
2013
27
5
p. 855-873
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland