Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Empathetic responses to advertising: Testing a network of antecedents and consequences Mooradian, Todd A.
2008
19 2 p. 79-92
artikel
2 Framing effects in mixed price bundling Gilbride, Timothy J.
2007
19 2 p. 125-139
artikel
3 Hierarchical Bayesian conjoint models incorporating measurement uncertainty Liechty, John C.
2007
19 2 p. 141-155
artikel
4 Image feedback effects of brand extensions: Evidence from a longitudinal field study Völckner, Franziska
2007
19 2 p. 109-124
artikel
5 Nonparametric item response theory for investigating dimensionality of marketing scales: A SERVQUAL application Paas, Leonard J.
2007
19 2 p. 157-170
artikel
6 Product uniqueness as a driver of customer utility in mass customization Franke, Nikolaus
2007
19 2 p. 93-107
artikel
7 Technological advances in digital cameras: Welfare analysis on easy-to-use characteristics Xiao, Junji
2008
19 2 p. 171-181
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland