Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             21 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adjusting Choice Models to Better Predict Market Behavior Allenby, Greg
2005
16 3-4 p. 197-208
artikel
2 A New Look at Constructed Choice Processes Griffin, Dale
2005
16 3-4 p. 321-333
artikel
3 Choice Based on Goals Osselaer, Stijn M. J. Van
2005
16 3-4 p. 335-346
artikel
4 Choice in Interactive Environments Steckel, Joel H.
2005
16 3-4 p. 309-320
artikel
5 Choice Models and Customer Relationship Management Kamakura, Wagner
2005
16 3-4 p. 279-291
artikel
6 Choice Research: A Wealth of Perspectives Chakravarti, Dipankar
2005
16 3-4 p. 173-182
artikel
7 Cognition, Persuasion and Decision Making in Older Consumers Yoon, Carolyn
2005
16 3-4 p. 429-441
artikel
8 Decision Neuroscience Shiv, Baba
2005
16 3-4 p. 375-386
artikel
9 Decision Strategy and Structure in Households: A “Groups” Perspective Adamowicz, Wiktor
2005
16 3-4 p. 387-399
artikel
10 Economics, Psychology, and Social Dynamics of Consumer Bidding in Auctions Cheema, Amar
2005
16 3-4 p. 401-413
artikel
11 Incorporating Behavioral Anomalies in Strategic Models Narasimhan, Chakravarthi
2005
16 3-4 p. 361-373
artikel
12 Models of Multi-Category Choice Behavior Seetharaman, P. B.
2005
16 3-4 p. 239-254
artikel
13 Psychology, Behavioral Economics, and Public Policy Amir, On
2005
16 3-4 p. 443-454
artikel
14 Recent Advances in Structural Econometric Modeling: Dynamics, Product Positioning and Entry Dubé, Jean-Pierre
2005
16 3-4 p. 209-224
artikel
15 Recent Progress on Endogeneity in Choice Modeling Louviere, Jordan
2005
16 3-4 p. 255-265
artikel
16 Spatial Models in Marketing Bradlow, Eric T.
2005
16 3-4 p. 267-278
artikel
17 Statistical Analysis of Choice Experiments and Surveys McFadden, Daniel L.
2005
16 3-4 p. 183-196
artikel
18 The Firm's Management of Social Interactions Godes, David
2005
16 3-4 p. 415-428
artikel
19 Theory-Driven Choice Models Erdem, Tülin
2005
16 3-4 p. 225-237
artikel
20 The Psychology of Intertemporal Discounting: Why are Distant Events Valued Differently from Proximal Ones? Soman, Dilip
2005
16 3-4 p. 347-360
artikel
21 Understanding Firm, Physician and Consumer Choice Behavior in the Pharmaceutical Industry Manchanda, Puneet
2005
16 3-4 p. 293-308
artikel
                             21 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland