Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Positive Theory of Private Label: A Strategic Role of Private Label in a Duopoly National-Brand Market Wu, Chi-Cheng
2005
16 2 p. 143-161
artikel
2 Blissful Insularity: When Brands are Judged in Isolation from Competitors Posavac, Steven S.
2005
16 2 p. 87-97
artikel
3 Consumer Segments Based on Attitudes Toward Luxury: Empirical Evidence from Twenty Countries Dubois, Bernard
2005
16 2 p. 115-128
artikel
4 Do Certified Mail Third-Wave Follow-ups Really Boost Response Rates and Quality? Schmidt, Jeffrey B.
2005
16 2 p. 129-141
artikel
5 Optimal Duration of Magazine Promotions Esteban-Bravo, Mercedes
2005
16 2 p. 99-114
artikel
6 The Role of Ordinary Evaluations in the Market for Popular Culture: Do Consumers Have “Good Taste”? Holbrook, Morris B.
2005
16 2 p. 75-86
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland