Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Are Intuitive Rules Universal?
Stavy, Ruth
2006
4
3
p. 417-436
artikel
2
Conceptualizing teachers' understanding of students' mathematical learning by using assessment tasks*
Lin, Pi-Jen
2006
4
3
p. 545-580
artikel
3
Effects of an Ancient Chinese Mathematics Enrichment Programme on Secondary School Students’ Achievement in Mathematics
Leng, Ng Wee
2006
4
3
p. 485-511
artikel
4
Investigating First-Year Chemistry Learning Difficulties in the South Pacific: A Case Study from Fiji
Coll, Richard Kevin
2006
4
3
p. 365-390
artikel
5
Listening to the Language of Constructing Science Knowledge
Huang, Hui-Ju
2005
4
3
p. 391-415
artikel
6
Promoting Pre-service Elementary Students' Understanding of Chemical Equilibrium through Discussions in Small Groups
Bilgin, Ibrahim
2005
4
3
p. 467-484
artikel
7
The growing gap between colombian education policy, official claims and classroom realities: insights from mathematics teachers' conceptions of beginning algebra and its teaching purpose
Agudelo-Valderrama, Cecilia
2006
4
3
p. 513-544
artikel
8
Types and Qualities of Knowledge and their Relations to Problem Solving in Physics
Friege, Gunnar
2006
4
3
p. 437-465
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland