Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Make it relevant! How prior instructions foster the integration of teacher knowledge
Zeeb, Helene
47
6
p. 711-739
artikel
2
Studying the expertise reversal of the multimedia signaling effect at a process level: evidence from eye tracking
Richter, Juliane
47
6
p. 627-658
artikel
3
Thank you to the 2019 Instructional Science Reviewers!
47
6
p. 741-743
artikel
4
The effect of short online pedagogical training on university teachers’ interpretations of teaching–learning situations
Vilppu, Henna
47
6
p. 679-709
artikel
5
The moderating role of additional information when learning with animations compared to static pictures
Kühl, Tim
47
6
p. 659-677
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland