Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Effects of problem–example and example–problem pairs on gifted and nongifted primary school students’ learning
Coppens, Leonora C.
2019
47
3
p. 279-297
artikel
2
High levels of cognitive and motivational contingency with increasing task complexity results in higher performance
Wischgoll, Anke
2019
47
3
p. 319-352
artikel
3
Immediate and delayed effects of a modeling example on the application of principles of good feedback practice: a quasi-experimental study
Blankenstein, Floris M. van
2019
47
3
p. 299-318
artikel
4
The concreteness of titles affects metacognition and study motivation
Lippmann, Marie
2018
47
3
p. 257-277
artikel
5
The effects of spacing patterns on incidental L2 vocabulary learning through reading with electronic glosses
Çekiç, Ahmet
2019
47
3
p. 353-371
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland