Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A fingerprint pattern of supports for teachers’ designing of technology-enhanced learning
Svihla, Vanessa
2015
43
2
p. 283-307
artikel
2
Collaborative design as a form of professional development
Voogt, Joke
2015
43
2
p. 259-282
artikel
3
Do we need teachers as designers of technology enhanced learning?
Kirschner, Paul A.
2015
43
2
p. 309-322
artikel
4
Teacher design knowledge for technology enhanced learning: an ecological framework for investigating assets and needs
McKenney, Susan
2015
43
2
p. 181-202
artikel
5
Teachers as designers of technology enhanced learning
Kali, Yael
2015
43
2
p. 173-179
artikel
6
Teachers as participatory designers: two case studies with technology-enhanced learning environments
Cober, Rebecca
2015
43
2
p. 203-228
artikel
7
Technology to support teachers using evidence from student work to customize technology-enhanced inquiry units
Matuk, Camillia F.
2015
43
2
p. 229-257
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland