Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A fingerprint pattern of supports for teachers’ designing of technology-enhanced learning Svihla, Vanessa
2015
43 2 p. 283-307
artikel
2 Collaborative design as a form of professional development Voogt, Joke
2015
43 2 p. 259-282
artikel
3 Do we need teachers as designers of technology enhanced learning? Kirschner, Paul A.
2015
43 2 p. 309-322
artikel
4 Teacher design knowledge for technology enhanced learning: an ecological framework for investigating assets and needs McKenney, Susan
2015
43 2 p. 181-202
artikel
5 Teachers as designers of technology enhanced learning Kali, Yael
2015
43 2 p. 173-179
artikel
6 Teachers as participatory designers: two case studies with technology-enhanced learning environments Cober, Rebecca
2015
43 2 p. 203-228
artikel
7 Technology to support teachers using evidence from student work to customize technology-enhanced inquiry units Matuk, Camillia F.
2015
43 2 p. 229-257
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland