Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Answering questions after initial study guides attention during restudy Dirkx, Kim J. H.
2014
43 1 p. 59-71
artikel
2 Do students attend to representational illustrations of non-standard mathematical word problems, and, if so, how helpful are they? Dewolf, Tinne
2014
43 1 p. 147-171
artikel
3 How important are student-selected versus instructor-selected literature resources for students’ learning and motivation in problem-based learning? Wijnia, Lisette
2014
43 1 p. 39-58
artikel
4 Measuring cognitive load with subjective rating scales during problem solving: differences between immediate and delayed ratings Schmeck, Annett
2014
43 1 p. 93-114
artikel
5 Student perceptions of peer versus instructor facilitation of asynchronous online discussions: further findings from three cases Hew, Khe Foon
2014
43 1 p. 19-38
artikel
6 The effects of 3D-representation instruction on composite-solid surface-area learning for elementary school students Sung, Yao-Ting
2014
43 1 p. 115-145
artikel
7 Validity of the learning portfolio: analysis of a portfolio proposal for the university Gregori-Giralt, Eva
2014
43 1 p. 1-17
artikel
8 When feedback is cognitively-demanding: the importance of working memory capacity Fyfe, Emily R.
2014
43 1 p. 73-91
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland