Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An elementary teacher’s narrative identity work at two points in time two decades apart
Lutovac, Sonja
2018
98
3
p. 253-267
artikel
2
From resource to document: scaffolding content and organising student learning in teachers’ documentation work on the teaching of series
González-Martín, Alejandro S.
2018
98
3
p. 231-252
artikel
3
Interactions in virtual learning environments: new roles for digital technology
Borba, Marcelo C.
2018
98
3
p. 269-286
artikel
4
Language as resource: a key notion for understanding the complexity of mathematics learning
Planas, Núria
2018
98
3
p. 215-229
artikel
5
Social functions of mathematics education: a framework for socio-political studies
Kollosche, David
2018
98
3
p. 287-303
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland