Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Book review: Anthropomorphizing mathematics education Review of Hauke Staehler-Pohl, Nina Bohlmann, and Alexandre Pais (Eds). (2017). The disorder of mathematics education: challenging the sociopolitical dimensions of research. 329 pp.
Sriraman, Bharath
2017
97
2
p. 209-213
artikel
2
Developing mathematical fluency: comparing exercises and rich tasks
Foster, Colin
2017
97
2
p. 121-141
artikel
3
Order of operations: On convention and met-before acronyms
Zazkis, Rina
2017
97
2
p. 143-162
artikel
4
The influence of theoretical mathematical foundations on teaching and learning: a case study of whole numbers in elementary school
Chambris, Christine
2017
97
2
p. 185-207
artikel
5
The role of perceptual similarity, context, and situation when selecting attributes: considerations made by 5–6-year-olds in data modeling environments
Leavy, Aisling
2017
97
2
p. 163-183
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland