Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A conceptual model of mathematical reasoning for school mathematics
Jeannotte, Doris
2017
96
1
p. 1-16
artikel
2
Examining Interactions between Problem Posing and Problem Solving with Prospective Primary Teachers: A Case of Using Fractions
Xie, Jinxia
2017
96
1
p. 101-118
artikel
3
Knowledge of curriculum embedded mathematics: exploring a critical domain of teaching
Remillard, Janine
2017
96
1
p. 65-81
artikel
4
“Mathematics is like a lion”: Elementary students’ beliefs about mathematics
Markovits, Zvia
2017
96
1
p. 49-64
artikel
5
Problematizing statistical literacy: An intersection of critical and statistical literacies
Weiland, Travis
2017
96
1
p. 33-47
artikel
6
Repeating patterns in kindergarten: findings from children’s enactments of two activities
Tsamir, Pessia
2017
96
1
p. 83-99
artikel
7
Students’ development of structure sense for the distributive law
Schüler-Meyer, Alexander
2017
96
1
p. 17-32
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland