Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Book Review: Networking theories as an example of boundary crossing. Angelika Bikner-Ahsbahs and Susanne Prediger (Eds.) (2014) Networking of theories as a research practice in mathematics education
Bakker, Arthur
2016
93
2
p. 265-273
artikel
2
Bridging the gap between graphical arguments and verbal-symbolic proofs in a real analysis context
Zazkis, Dov
2016
93
2
p. 155-173
artikel
3
Categorizing and promoting reversibility of mathematical concepts
Simon, Martin A.
2016
93
2
p. 137-153
artikel
4
Jonathan M Borwein (1951–2016): exploring, experiencing and experimenting in mathematics – an inspiring journey in mathematics
Kortenkamp, Ulrich
2016
93
2
p. 131-136
artikel
5
L’apprentissage instrumenté de propriétés en géométrie : propédeutique à l’acquisition d’une compétence de démonstration
Coutat, Sylvia
2016
93
2
p. 195-221
artikel
6
Oral counting sequences: a theoretical discussion and analysis through the lens of representational redescription
Voutsina, Chronoula
2016
93
2
p. 175-193
artikel
7
Students’ distributive reasoning with fractions and unknowns
Hackenberg, Amy J.
2016
93
2
p. 245-263
artikel
8
Turn vs. shape: teachers cope with incompatible perspectives on angle
Kontorovich, Igor’
2016
93
2
p. 223-243
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland