Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Between people-pleasing and mathematizing: South African learners’ struggle for numeracy
Heyd-Metzuyanim, Einat
2015
91
3
p. 349-373
artikel
2
Call for papers
2016
91
3
p. 295-297
artikel
3
Commognition as a lens for research
Presmeg, Norma
2015
91
3
p. 423-430
artikel
4
Communicational approach to study textbook discourse on the derivative
Park, Jungeun
2015
91
3
p. 395-421
artikel
5
Communicational perspectives on learning and teaching mathematics: prologue
Tabach, Michal
2015
91
3
p. 299-306
artikel
6
Making implicit metalevel rules of the discourse on function explicit topics of reflection in the classroom to foster student learning
Güçler, Beste
2015
91
3
p. 375-393
artikel
7
Rituals and right answers: barriers and supports to autonomous activity
Wood, Marcy B.
2015
91
3
p. 327-348
artikel
8
The interplay between language, gestures, dragging and diagrams in bilingual learners’ mathematical communications
Ng, Oi-Lam
2015
91
3
p. 307-326
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland