Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A framework for designing a research-based “maths counsellor” teacher programme
Jankvist, Uffe Thomas
2015
90
3
p. 259-284
artikel
2
Book review: The mathematics teacher in the digital era Alison Clark-Wilson, Ornella Robutti and Nathalie Sinclair (Eds.) (2014)
Artigue, Michèle
2015
90
3
p. 357-362
artikel
3
Characterizing instructor gestures in a lecture in a proof-based mathematics class
Weinberg, Aaron
2015
90
3
p. 233-258
artikel
4
Functions represented as linear sequential data: relationships between presentation and student responses
Ayalon, Michal
2015
90
3
p. 321-339
artikel
5
Growth points in linking representations of function: a research-based framework
Ronda, Erlina
2015
90
3
p. 303-319
artikel
6
Mathematical story: a metaphor for mathematics curriculum
Dietiker, Leslie
2015
90
3
p. 285-302
artikel
7
Student participation in elementary mathematics classrooms: the missing link between teacher practices and student achievement?
Ing, Marsha
2015
90
3
p. 341-356
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland