Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A framework for designing a research-based “maths counsellor” teacher programme Jankvist, Uffe Thomas
2015
90 3 p. 259-284
artikel
2 Book review: The mathematics teacher in the digital era Alison Clark-Wilson, Ornella Robutti and Nathalie Sinclair (Eds.) (2014) Artigue, Michèle
2015
90 3 p. 357-362
artikel
3 Characterizing instructor gestures in a lecture in a proof-based mathematics class Weinberg, Aaron
2015
90 3 p. 233-258
artikel
4 Functions represented as linear sequential data: relationships between presentation and student responses Ayalon, Michal
2015
90 3 p. 321-339
artikel
5 Growth points in linking representations of function: a research-based framework Ronda, Erlina
2015
90 3 p. 303-319
artikel
6 Mathematical story: a metaphor for mathematics curriculum Dietiker, Leslie
2015
90 3 p. 285-302
artikel
7 Student participation in elementary mathematics classrooms: the missing link between teacher practices and student achievement? Ing, Marsha
2015
90 3 p. 341-356
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland