Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An analysis of elementary school children’s fractional knowledge depicted with circle, rectangle, and number line representations
Tunç-Pekkan, Zelha
2015
89
3
p. 419-441
artikel
2
Effects of prompting multiple solutions for modelling problems on students’ performance
Schukajlow, Stanislaw
2015
89
3
p. 393-417
artikel
3
Research mathematicians’ practices in selecting mathematical problems
Misfeldt, Morten
2015
89
3
p. 357-373
artikel
4
Schoolteacher trainees’ difficulties about the concepts of attribute and measurement
Passelaigue, Dominique
2015
89
3
p. 307-336
artikel
5
Symbolising the real of mathematics education
Pais, Alexandre
2015
89
3
p. 375-391
artikel
6
The problem of assessing problem solving: can comparative judgement help?
Jones, Ian
2015
89
3
p. 337-355
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland