Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Agency and positioning in a multilingual mathematics classroom Norén, Eva
2015
89 2 p. 167-184
artikel
2 Call for papers 2015
89 2 p. 149-150
artikel
3 Choosing mathematics: the narrative of the self as a site of agency Braathe, Hans Jørgen
2014
89 2 p. 151-166
artikel
4 Comparison of types of generalizations and problem-solving schemas used to solve a mathematical problem Hodnik Čadež, Tatjana
2015
89 2 p. 283-306
artikel
5 Erratum to: The role of theory building in the teaching of secondary geometry Weiss, Michael
2015
89 2 p. 231
artikel
6 Is the derivative a function? If so, how do we teach it? Park, Jungeun
2015
89 2 p. 233-250
artikel
7 Multiple representation instruction first versus traditional algorithmic instruction first: Impact in middle school mathematics classrooms Flores, Raymond
2015
89 2 p. 267-281
artikel
8 On the relations between historical epistemology and students’ conceptual developments in mathematics Bråting, Kajsa
2015
89 2 p. 251-265
artikel
9 Positioning in mathematics education: revelations on an imported theory Herbel-Eisenmann, Beth A.
2015
89 2 p. 185-204
artikel
10 The role of theory building in the teaching of secondary geometry Weiss, Michael
2015
89 2 p. 205-229
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland