Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Constructing and resisting disability in mathematics classrooms: a case study exploring the impact of different pedagogies Lambert, Rachel
2015
89 1 p. 1-18
artikel
2 Emotion work and affective stance in the mathematics classroom: the case of IRE sequences in Finnish classroom interaction Tainio, Liisa
2015
89 1 p. 67-87
artikel
3 Exploring the educative power of an experienced mathematics teacher educator-researcher Yang, Kai-Lin
2015
89 1 p. 19-39
artikel
4 Influence of additive and multiplicative structure and direction of comparison on the reversal error González-Calero, José Antonio
2015
89 1 p. 133-147
artikel
5 Opportunity-to-learn context-based tasks provided by mathematics textbooks Wijaya, Ariyadi
2015
89 1 p. 41-65
artikel
6 Quality of teaching mathematics and learning achievement gains: evidence from primary schools in Kenya Ngware, Moses W.
2015
89 1 p. 111-131
artikel
7 Together yet separate: Students’ associating amounts of change in quantities involved in rate of change Johnson, Heather L.
2015
89 1 p. 89-110
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland