Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Constructing and resisting disability in mathematics classrooms: a case study exploring the impact of different pedagogies
Lambert, Rachel
2015
89
1
p. 1-18
artikel
2
Emotion work and affective stance in the mathematics classroom: the case of IRE sequences in Finnish classroom interaction
Tainio, Liisa
2015
89
1
p. 67-87
artikel
3
Exploring the educative power of an experienced mathematics teacher educator-researcher
Yang, Kai-Lin
2015
89
1
p. 19-39
artikel
4
Influence of additive and multiplicative structure and direction of comparison on the reversal error
González-Calero, José Antonio
2015
89
1
p. 133-147
artikel
5
Opportunity-to-learn context-based tasks provided by mathematics textbooks
Wijaya, Ariyadi
2015
89
1
p. 41-65
artikel
6
Quality of teaching mathematics and learning achievement gains: evidence from primary schools in Kenya
Ngware, Moses W.
2015
89
1
p. 111-131
artikel
7
Together yet separate: Students’ associating amounts of change in quantities involved in rate of change
Johnson, Heather L.
2015
89
1
p. 89-110
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland