Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A comparison of Korean and American secondary school textbooks: the case of quadratic equations Hong, Dae S.
2013
85 2 p. 241-263
artikel
2 Critical mathematics discourse in a high school classroom: examining patterns of student engagement and resistance Brantlinger, Andrew
2013
85 2 p. 201-220
artikel
3 How do exemplary Chinese and U.S. mathematics teachers view instructional coherence? Cai, Jinfa
2013
85 2 p. 265-280
artikel
4 Learning about learner errors in professional learning communities Brodie, Karin
2013
85 2 p. 221-239
artikel
5 Redirecting, progressing, and focusing actions—a framework for describing how teachers use students’ comments to work with mathematics Drageset, Ove Gunnar
2013
85 2 p. 281-304
artikel
6 School mathematics registers in a context of low academic expectations Straehler-Pohl, Hauke
2013
85 2 p. 175-199
artikel
7 Sociomathematical and mathematical norms related to definition in pre-service primary teachers’ discourse Sánchez, Victoria
2013
85 2 p. 305-320
artikel
8 Why and how mathematicians read proofs: further evidence from a survey study Mejia-Ramos, Juan Pablo
2013
85 2 p. 161-173
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland