Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Analyzing effective communication in mathematics group work: The role of visual mediators and technical terms Ryve, Andreas
2012
82 3 p. 497-514
artikel
2 Examining the discourse on the limit concept in a beginning-level calculus classroom Güçler, Beste
2012
82 3 p. 439-453
artikel
3 Learning in collaborative settings: students building on each other’s ideas to promote their mathematical understanding Francisco, John M.
2012
82 3 p. 417-438
artikel
4 Plato, Pascal, and the dynamics of personal knowledge Otte, Michael Friedrich
2012
82 3 p. 397-415
artikel
5 Students’ geometrical perception on a task-based dynamic geometry platform Leung, Allen
2012
82 3 p. 361-377
artikel
6 Teachers’ ability to identify and explain students’ actions in near and far figural pattern generalization tasks El Mouhayar, Rabih Raif
2012
82 3 p. 379-396
artikel
7 Teachers modify geometry problems: from proof to investigation Leikin, Roza
2012
82 3 p. 515-531
artikel
8 Teaching prospective teachers about fractions: historical and pedagogical perspectives Park, Jungeun
2012
82 3 p. 455-479
artikel
9 Using digital technologies in mathematics teaching: developing an understanding of the landscape using three “grand challenge” themes Joubert, Marie
2012
82 3 p. 341-359
artikel
10 What is the responsibility of mathematics education to the Indigenous students that it serves? Meaney, Tamsin
2012
82 3 p. 481-496
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland