Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Children’s use of subtraction by addition on large single-digit subtractions Peters, Greet
2011
79 3 p. 335-349
artikel
2 Commentary 1 Vergnaud, Gerard
2012
79 3 p. 439-445
artikel
3 Commentary 2: knowledge integration in mathematics learning: the case of inversion Schneider, Michael
2011
79 3 p. 447-453
artikel
4 Introduction Verschaffel, Lieven
2012
79 3 p. 327-334
artikel
5 Inversion in mathematical thinking and learning Greer, Brian
2011
79 3 p. 429-438
artikel
6 Special education students’ use of indirect addition in solving subtraction problems up to 100—A proof of the didactical potential of an ignored procedure Peltenburg, Marjolijn
2011
79 3 p. 351-369
artikel
7 Taking away and determining the difference—a longitudinal perspective on two models of subtraction and the inverse relation to addition Selter, Christoph
2011
79 3 p. 389-408
artikel
8 Teaching children how to include the inversion principle in their reasoning about quantitative relations Nunes, Terezinha
2011
79 3 p. 371-388
artikel
9 The inverse relation between multiplication and division: Concepts, procedures, and a cognitive framework Robinson, Katherine M.
2011
79 3 p. 409-428
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland