Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An assessment model for proof comprehension in undergraduate mathematics
Mejia-Ramos, Juan Pablo
2011
79
1
p. 3-18
artikel
2
Book Review: Adding depth to portraits of mathematical inquiry Karin Brodie (2010) Teaching mathematical reasoning in secondary school classrooms
Hand, Victoria
2011
79
1
p. 149-155
artikel
3
Conceptualizing sound as a form of incarnate mathematical consciousness
Bautista, Alfredo
2011
79
1
p. 41-59
artikel
4
Editorial
Presmeg, Norma
2011
79
1
p. 1-2
artikel
5
From visual reasoning to logical necessity through argumentative design
Prusak, Naomi
2011
79
1
p. 19-40
artikel
6
Levels of students’ “conception” of fractions
Pantziara, Marilena
2011
79
1
p. 61-83
artikel
7
Practice and conceptions: communicating mathematics in the workplace
Wood, Leigh N.
2011
79
1
p. 109-125
artikel
8
Teachers' beliefs about school mathematics and mathematicians' mathematics and their relationship to practice
Beswick, Kim
2011
79
1
p. 127-147
artikel
9
Textbook mediation of teaching: an example from tertiary mathematics instructors
Mesa, Vilma
2011
79
1
p. 85-107
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland