Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Correspondance entre élèves : conditions d’une activité mathématique « créative » et problématisée à la fin du lycée
Hersant, Magali
2011
78
3
p. 343-370
artikel
2
Grounded blends and mathematical gesture spaces: developing mathematical understandings via gestures
Yoon, Caroline
2011
78
3
p. 371-393
artikel
3
Rethinking critical mathematics: a comparative analysis of critical, reform, and traditional geometry instructional texts
Brantlinger, Andrew
2011
78
3
p. 395-411
artikel
4
Student connections among counting problems: an exploration using actor-oriented transfer
Lockwood, Elise
2011
78
3
p. 307-322
artikel
5
Students build mathematical theory: semantic warrants in argumentation
Walter, Janet G.
2011
78
3
p. 323-342
artikel
6
Teaching absolute value inequalities to mature students
Sierpinska, Anna
2011
78
3
p. 275-305
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland