Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Assessment reform in South Africa: opening up or closing spaces for teachers?
Bansilal, Sarah
2011
78
1
p. 91-107
artikel
2
Book Review: A journey through the world of technology in mathematics education Celia Hoyles and Jean-Baptiste Lagrange (Eds.) (2010) Mathematics education and technology—Rethinking the terrain
Stacey, Kaye
2011
78
1
p. 127-134
artikel
3
How do mathematicians learn math?: resources and acts for constructing and understanding mathematics
Wilkerson-Jerde, Michelle H.
2011
78
1
p. 21-43
artikel
4
Pathways to equity in mathematics education: how life experiences impact researcher positionality
Foote, Mary Q.
2011
78
1
p. 45-68
artikel
5
Researching online mathematics education: opening a space for virtual learner identities
Rosa, Maurício
2011
78
1
p. 69-90
artikel
6
Subspace in linear algebra: investigating students’ concept images and interactions with the formal definition
Wawro, Megan
2011
78
1
p. 1-19
artikel
7
Tacit models, treasured intuitions and the discrete—continuous interplay
Kidron, Ivy
2011
78
1
p. 109-126
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland